//

Hoe zien wanneer de laatste iOS update was?

Hoe zien wanneer de laatste iOS update was? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had op mijn laatste telefoonrekening een onverklaarbare kost van ongeveer 1 GB internet verkeer. Ik heb zelf zeker geen speciale dingen gedownload, ik wacht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-14, 11:27
fmeeussen fmeeussen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 2
Standaard Hoe zien wanneer de laatste iOS update was?

Ik had op mijn laatste telefoonrekening een onverklaarbare kost van ongeveer 1 GB internet verkeer. Ik heb zelf zeker geen speciale dingen gedownload, ik wacht daarmee tot ik thuis ben en het via Wi-Fi doe. Nu komt 1 GB ongeveer overeen met een iOS update dus het zou kunnen zijn dat ik per ongeluk de update ben beginnen downloaden voordat ik thuis was en zo alles over 4G is gegaan. Een andere verklaring heb ik niet. Kan ik ergens op mijn telefoon zien wanneer (datum en tijdstip) ik de laatste iOS software heb gedownload en geinstalleerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-14, 13:25
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Je kan bij je instellingen wel zien welke service data verbruikt heeft.
Settings-->cellular --> user cellular data for.
Daar staat onder "System services"bijvoorbeeld ook of er updates gedownload zijn over cellular data
  #3  
Oud 07-11-14, 17:28
fmeeussen fmeeussen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je antwoord! Ik zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik zien of ik de laatste versie software op mijn Atv2 heb ? ptje Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 12-11-12 22:11
hoe laatste versie ios op iphone 4 krijgen? klaartje iPhone algemeen 1 25-07-11 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.