engelse (UK orange) IPHONE 4S unlocken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van een engelse collega is er een Iphone 4s terug gekomen die ge-simlocked is. Het imei nummer is bekend en hij is geregistreerd bij orange ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
engelse (UK orange) IPHONE 4S unlocken
Van een engelse collega is er een Iphone 4s terug gekomen die ge-simlocked is.
Het imei nummer is bekend en hij is geregistreerd bij orange UK Ik dacht hem wel even te kunnen unlocken. ik heb een site gevonden waar dat voor 20 pond kon.Het leek allemaal best officieel en ik vond dat redelijk dus dat heb ik gedaan. Nu blijkt dat dat een "pre-order"is. en nu mag ik nog een keer 80 pond storten om hem te unlocken. Dat is het mij niet waard. Weet iemand een manier om dit toch te regelen? ik heb al geprobeerd om hem te jailbreaken maar dan moet hij eerst geactiveerd zijn en dat lukt dus niet zonder geldige simkaart. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Even een hele makkelijke oplossing, kun je niet een Orange UK simkaart kopen via ebay? Of moet je dan ook nog eens fysiek in de UK zijn om op het Orange UK netwerk te zitten? Voor zover ik iets weet over iPhones is het gebruik van de juiste simkaart voldoende en hoef je niet op het netwerk te zitten. (vind het sowieso onzin dat je een simkaart nodig hebt om de iPhone te activeren maar dat terzijde.)
|
|
|||
|
|||
Je kan hem wel activeren maar hij pakt je eigen kaart niet om te bellen.
|
|
|||
|
|||
Pm?
Hoi senna,Ik kom gewoon niet door de activatie procedure heen.
Ik begrijp echter dat jij wellicht iets kan met het Imei nummer. Mag ik dat naar jou Pm men? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbraek, sim vergrendeld, unlock zonder sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5: UK Orange/Vodafone Unlocken?! | koenheemskerk | Unlock | 8 | 29-12-14 20:57 |
iPhone 4: permanent unlocken orange zwitserland | dynamike | Unlock | 3 | 09-06-13 15:48 |
iPhone 4: iPhone 4 Orange UK Unlocken | Gokkiee | Unlock | 1 | 07-09-10 19:35 |
Engelse o2 iPhone unlocken en gebruiken met Hi in Nederland | iYavuz | Archief | 1 | 03-06-09 14:06 |
Orange data via Orange world?? | ugene | Overige providers Nederland | 59 | 28-10-08 20:47 |
|
|