Engelse o2 iPhone unlocken en gebruiken met Hi in Nederland discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben van plan om een Engelse iPhone te kopen van O2. Is het mogelijk om het te gebruiken met Hi in Nederland? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Engelse o2 iPhone unlocken en gebruiken met Hi in Nederland
Hoi,
Ik ben van plan om een Engelse iPhone te kopen van O2. Is het mogelijk om het te gebruiken met Hi in Nederland? Ik snap natuurlijk dat het ene en het ander moet gebeuren ivm de unlock, maar ik las ergens dat het niet kon... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat klopt. De nieuwste firmware 2.2.1 is niet softwarematig te unlocken. Je zult een X-SIM moeten gebruiken. Gebruik ook even de zoekfunctie. Er is hier meer dan genoeg over te vinden.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amerikaanse IPad met 3G in Nederland gebruiken | CV-G | iPad algemeen | 7 | 09-09-10 08:01 |
Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? | thomassi9 | Koopinformatie USA | 20 | 25-06-10 13:45 |
Sync'en Iphone met nederlandse en engelse Outlook 2007 | schu3423 | iTunes | 0 | 30-03-10 00:09 |
Scooter kopen in nederland gebruiken in belgie | Gamebusters | Archief | 1 | 24-10-09 20:57 |
Iphone kopen in Belgie, gebruiken in Nederland | Remco99 | Overige providers Nederland | 4 | 01-10-09 16:52 |
|
|