Amerikaanse IPad met 3G in Nederland gebruiken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik ga eind van de week naar de VS en vraag mij af of het de moeite waard is om daar een IPad te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Amerikaanse IPad met 3G in Nederland gebruiken
Hi, ik ga eind van de week naar de VS en vraag mij af of het de moeite waard is om daar een IPad te kopen? Ik wil graag met Wi-Fi en 3G. Passen "Nederlandse" simkaarten in de Amerikaanse ipad's?
C. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja ze zijn simlockvrij.
|
|
|||
|
|||
Gaat gewoon werken, en NL simkaarten passen er in mits je een microsim hebt of een normale sim verknipt tot een microsim.
|
|
|||
|
|||
maar dan heb je volgensmij wel de americanse appstore in plaats van de nederlandse.
|
|
|||
|
|||
waarom zou ge wel een amerikaanse store hebben als ge uw account op nederland enz instelt
|
|
|||
|
|||
Ik heb mien iPad 3G in America gekocht, hierin passen gewone Nederlandse microsims in. Je kung zelf aangeven op watt voor taal en landinstelling je wilt. Of je een nl of us account hebt hangout af of je in iTunes een nl of us account aanmaakt.
|
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal! Morgen vlieg ik naar Boston en zaterdag ga ik naar de Apple Store!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amerikaanse apps gebruiken? | Koopa | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-11-10 21:39 |
iPad met GPS gebruiken via BT Stack | francebramie | iPad algemeen | 3 | 24-07-10 20:44 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Engelse o2 iPhone unlocken en gebruiken met Hi in Nederland | iYavuz | Archief | 1 | 03-06-09 14:06 |
Amerikaanse Iphone 3G te gebruiken in Ned? | Ibostyle | Archief | 2 | 10-07-08 13:38 |
|
|