IOS 8.1 terugzetten naar IOS 7? HULP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 4S met daarop IOS 8 geïnstalleerd. Maar omdat de iPhone 4S de eerste versie is die wordt ondersteunt met IOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 8.1 terugzetten naar IOS 7? HULP
Hallo, ik heb een iPhone 4S met daarop IOS 8 geïnstalleerd. Maar omdat de iPhone 4S de eerste versie is die wordt ondersteunt met IOS 8 zitten hier nog veel fouten in. Daarom zou ik mijn iPhone willen terugzetten naar iOS 7. Als het moet wil ik hem gerust terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Is het mogelijk om van IOS 8.1 terug naar IOS 7 te gaan. Ps IOS 8.1 is al een tijdje geïnstalleerd. Iemand hulp?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is absoluut onmogelijk om een iPhone 4S nog te downgraden naar iOS 7. Apple signeert geen enkele iOS 7 versie meer.
|
|
|||
|
|||
Is er echt niks meer aan te doen? Totaal niks?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer maar toch bedankt!
|
|
|||
|
|||
Vandaag of morgen zal iOS 8.1.1 wel uitkomen voor het publiek. Die iOS Beta versie draait hier goed op een test iPhone 4S. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk, bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Handmatig upgraden IOS 4.2.1 naar 4.3.5, hulp gevraagd | Poomi | iPhone algemeen | 4 | 03-12-11 21:41 |
iPhone: Ios 5.0.1 terugzetten naar 5.0 of 4.3.3 | edwinzp | Jailbreak | 12 | 28-11-11 13:22 |
iPhone 3G terugzetten naar iOS 3.1.3 | jap74 | Archief | 3 | 10-05-11 15:36 |
|
|