Ios 5.0.1 terugzetten naar 5.0 of 4.3.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3g en per ongeluk de iOs5.0.1 gedownload. Ik wil de iphone jailbreaken maar zelfs het terugzetten naar 5.0 of eerder lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 5.0.1 terugzetten naar 5.0 of 4.3.3
Ik heb een iphone 3g en per ongeluk de iOs5.0.1 gedownload. Ik wil de iphone jailbreaken maar zelfs het terugzetten naar 5.0 of eerder lukt niet.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is knap; iOS 5.0.1 draait helemaal niet op een 3G...
Bedoel je de 3GS uit je profiel? Heb je SHSH blobs voor 4.3.3 voor dat toestel opgeslagen? Of heeft die 3GS een oude bootrom?
|
|||
|
|||
Klopt, het is een 3gS maar ik heb niets opgeslagen, ook geen SHSH...is dat nog te achterhalen?
|
|
||||
|
||||
Nee. Heb je al gekeken of ze opgeslagen zijn?
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik dit vinden waar dit is opgeslagen?
Dank voor je hulp! |
|
|||
|
|||
cydia en dan helemaal bovenaan...
|
|
|||
|
|||
Moet ik eerst Cydia downloaden en kan ik het dan zien of had Cydia er al op moeten staan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Redsn0w heeft wel een tethered jailbreak mogelijkheid voor 5.0.1. (kzit in hetzelfde schuitje, vandaar). |
|
||||
|
||||
Downgraden naar lager dan 5.0 kan wel nog, mits je de SHSH blobs al hebt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien moeten we hier niet te lang op doorgaan , maar ik ving uit dit citaat in het artikel op dat het niet mogelijk zou zijn: "...because iPhone Dev team and other iOS hackers announced earlier this month not to update your device to the latest firmware because it carries such patches to iOS core, which does not allow users to downgrade their devices to older versions even with saved SHSH blobs."
|
|
||||
|
||||
Het artikel klopt inderdaad niet. Punt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
HOE oude software iOS 4.x.x terugzetten? | chsiphone | iPhone algemeen | 6 | 09-11-11 04:23 |
iPhone 3G terugzetten naar iOS 3.1.3 | jap74 | Archief | 3 | 10-05-11 15:36 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen. | insanety | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 21:11 |
iPhone: Terugzetten van 3.0 naar 2.2.1 | ChoCoLaTo | Jailbreak | 24 | 11-06-09 22:30 |
|
|