Itunes error 1 bij restore naar 4.3.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben bezig met een iphone 4 van een vriend. Hij zat op firmware 4.2.1 en wilde zijn iphone restoren naar 4.3.3. om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes error 1 bij restore naar 4.3.3
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een iphone 4 van een vriend. Hij zat op firmware 4.2.1 en wilde zijn iphone restoren naar 4.3.3. om met Jailbreakme te kunnen jailbreaken. Voordat ik een restore heb gedaan heb ik midels Tinyumbrella zijn shsh voor de zekerheid opgeslagen. Daarna heb ik de TSS-server laten draaien, iphone in DFU gezet en shift herstel gedaan en verwezen naar 4.3.3. IPWS bestand. In eerste instantie doet de Iphone wat hij moet doen. Het balkje op de iphone wordt steeds voller en voller. Ongeveer een kwart voor het eind stopt het proces abrupt en krijg ik een Itunes error code 1. Ik heb op google gezocht en ik heb kunnen vinden dat dit probleem alleen spelt wanneer men wil downgraden naar firmware 4.3.3. Ik heb de optie just pwnd in Redsn0w geprobeerd zonder succes. Ik heb de Iphone in recoverymode geprobeerd te herstellen maar ook hier weer dezelfde foutmelding. Heb ik wat over het hoofd gezien?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ITunes Errors/Below 100 - The iPhone Wiki
En even voor de volledigheid, TinyUmbrella geeft aan dat de SHSHs van 4.3.3 voor die iPhone beschikbaar/opgeslagen zijn?
|
|||
|
|||
Had ik al gezien.
Heb de nieuwste versie van Itunes en heb ook al een verschillende usb poorten geprobeerd. Ik heb alleen nog niet geprobeerd om te herstellen met custom firmware gemaakt met pwnage Tool. Zou dat de oplossing zijn? |
|
|||
|
|||
En even voor de volledigheid, TinyUmbrella geeft aan dat de SHSHs van 4.3.3 voor die iPhone beschikbaar/opgeslagen zijn?[/QUOTE]
Yep |
|
||||
|
||||
Had dit probleem ook. Ik heb het opgelost met snowbreeze 2.7.3 (Windows) Fix iTunes Restore "Error 1" When Downgrading iOS 5 To iOS 4 | DiY iPhone
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zal snowbreeze de iphone herkennen in recoverymode om een custom firmware te kunnen maken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu redsnow rc19 gebruiken om te jailbraiken. Die installeerd ook de activatie bundels tijdens het proces. Na redsnow kan het zijn dat die even in dfu springt. ( tiny umbrella exit recovery aanklikken) klaar ben je |
|
|||
|
|||
idd gewoon jailbreaken met redsnow en als hij blijft hangen op de activatie bundles dan na 5 mins gewoon rebooten met home en power toets vasthouden. Had dit zelfde met mijn eigen iPhone4
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes error 20 bij upgraden naar iOs 5 | kal_el | iTunes | 2 | 27-07-11 15:02 |
Onbekende fout bij restore (Error 9) | Fool | iPhone algemeen | 30 | 29-05-11 22:41 |
iPhone: Error 21 bij restore met custom firmware | Lowlands | Jailbreak | 4 | 19-03-11 14:36 |
iPhone: error 1604 bij restore | Egidius86 | Jailbreak | 24 | 05-05-10 22:45 |
Error (6) bij restore van 1.1.3 (iTunes) naar 1.1.1 | whitehouse | Jailbreak [archief] | 6 | 26-03-09 08:21 |
|
|