iPhone 5c wissen zonder wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen, Ik heb problemen mijn inloggegevens op Icloud, alsook met mijn beveiligingsvragen. Ik zocht dringend een manier om zoek mijn iphone uit te zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5c wissen zonder wachtwoord
Hallo Iedereen,
Ik heb problemen mijn inloggegevens op Icloud, alsook met mijn beveiligingsvragen. Ik zocht dringend een manier om zoek mijn iphone uit te zetten op mijn iphone 5c, als reden omdat ik deze heb doorverkocht aan een maat en kan zich niet afmelden omdat ik al mijn gegevens kwijt ben. Wie kan me aub helpen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Als je echt helemaal geen gegevens meer hebt, dan kan je als je de bon nog hebt contact opnemen met Apple en het verhaal uitleggen. Zij kunnen de gegevens wissen voor je.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb uren zitten bellen telkens met Apple, hun verhalen zijn allemaal verschillend. de één zegt je hebt enkel de serienummer nodig, de andere zegt alleen aankoopbon. Maar voor mij is een aankoopbon onmogeijk. Ik heb de iphone me een maat gaan halen in Oberhausen. Aankoopbonnen hield ik altijd bij, maar vindt deze niet. en aangezien ik geen Duits kan, kan ik geen aankoopbon vragen, en die zullen dit toch niet geven, omdat ik geen iphone op mijn naam ginder heb gekocht... Daarom ook mijn vraag of je alles van Icloud kunt uitzetten zonder een wachtwoord op te geven, en of een manier proberen dat ze de link mailen naar men persoonlijk mailadres zodat ik toch mijn wachtwoord kan vernieuwen... @Wally: dat is niet de oplossing he |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is een reden dat Apple dit zo bedacht heeft. Als het alsnog zo makkelijk te omzeilen zou zijn dan heeft het hele systeem geen nut. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lukt dat niet, zou Jailbreken dan helpen om heel je iphone te resetten? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s wissen zonder internet | GioJanssen | iPhone algemeen | 10 | 18-10-14 22:24 |
iPad account overzetten zonder wissen? | mischa72 | iPad algemeen | 3 | 03-07-14 11:26 |
iPhone: Data wissen zonder te restoren | yuuupedwin | Jailbreak | 4 | 22-03-13 10:34 |
Reservekopie wissen incl. wachtwoord | RickvdBerg | iPad algemeen | 0 | 22-01-12 15:07 |
Sync'n zonder te wissen | Erminio | iTunes | 0 | 04-02-10 15:11 |
|
|