//

iPhone 5c wissen zonder wachtwoord

iPhone 5c wissen zonder wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen, Ik heb problemen mijn inloggegevens op Icloud, alsook met mijn beveiligingsvragen. Ik zocht dringend een manier om zoek mijn iphone uit te zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-14, 23:00
Bjornds5 Bjornds5 is offline
• iOS 1.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard iPhone 5c wissen zonder wachtwoord

Hallo Iedereen,

Ik heb problemen mijn inloggegevens op Icloud, alsook met mijn beveiligingsvragen.
Ik zocht dringend een manier om zoek mijn iphone uit te zetten op mijn iphone 5c, als reden omdat ik deze heb doorverkocht aan een maat en kan zich niet afmelden omdat ik al mijn gegevens kwijt ben.

Wie kan me aub helpen?

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-14, 00:09
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 11-11-14, 07:05
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Als je echt helemaal geen gegevens meer hebt, dan kan je als je de bon nog hebt contact opnemen met Apple en het verhaal uitleggen. Zij kunnen de gegevens wissen voor je.
  #4  
Oud 11-11-14, 12:32
Bjornds5 Bjornds5 is offline
• iOS 1.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Als je echt helemaal geen gegevens meer hebt, dan kan je als je de bon nog hebt contact opnemen met Apple en het verhaal uitleggen. Zij kunnen de gegevens wissen voor je.
Hallo Otje,

heb uren zitten bellen telkens met Apple, hun verhalen zijn allemaal verschillend. de één zegt je hebt enkel de serienummer nodig, de andere zegt alleen aankoopbon. Maar voor mij is een aankoopbon onmogeijk. Ik heb de iphone me een maat gaan halen in Oberhausen. Aankoopbonnen hield ik altijd bij, maar vindt deze niet. en aangezien ik geen Duits kan, kan ik geen aankoopbon vragen, en die zullen dit toch niet geven, omdat ik geen iphone op mijn naam ginder heb gekocht...
Daarom ook mijn vraag of je alles van Icloud kunt uitzetten zonder een wachtwoord op te geven, en of een manier proberen dat ze de link mailen naar men persoonlijk mailadres zodat ik toch mijn wachtwoord kan vernieuwen...

@Wally: dat is niet de oplossing he
  #5  
Oud 11-11-14, 12:36
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bjornds5 Bekijk bericht
Hallo Otje,

heb uren zitten bellen telkens met Apple, hun verhalen zijn allemaal verschillend. de één zegt je hebt enkel de serienummer nodig, de andere zegt alleen aankoopbon. Maar voor mij is een aankoopbon onmogeijk. Ik heb de iphone me een maat gaan halen in Oberhausen. Aankoopbonnen hield ik altijd bij, maar vindt deze niet. en aangezien ik geen Duits kan, kan ik geen aankoopbon vragen, en die zullen dit toch niet geven, omdat ik geen iphone op mijn naam ginder heb gekocht...
Daarom ook mijn vraag of je alles van Icloud kunt uitzetten zonder een wachtwoord op te geven, en of een manier proberen dat ze de link mailen naar men persoonlijk mailadres zodat ik toch mijn wachtwoord kan vernieuwen...

@Wally: dat is niet de oplossing he
Zonder aankoopbon of inlog gegevens gaat het je niet lukken om dit voor elkaar te krijgen.
Er is een reden dat Apple dit zo bedacht heeft. Als het alsnog zo makkelijk te omzeilen zou zijn dan heeft het hele systeem geen nut.
  #6  
Oud 11-11-14, 13:12
Bjornds5 Bjornds5 is offline
• iOS 1.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Zonder aankoopbon of inlog gegevens gaat het je niet lukken om dit voor elkaar te krijgen.
Er is een reden dat Apple dit zo bedacht heeft. Als het alsnog zo makkelijk te omzeilen zou zijn dan heeft het hele systeem geen nut.
Ben al bezig met mailen naar de Apple Store in Duitsland waar ik deze heb gaan halen. ze kunnen de aankoopbon terug opsturen als ik de serienummer geef. Ik heb deze serienummer dus gegeven, en aangezien iedere Iphone een andere serienummer heeft, zullen ze me daar bij wel kunnen helpen.

Lukt dat niet, zou Jailbreken dan helpen om heel je iphone te resetten?
  #7  
Oud 11-11-14, 13:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bjornds5 Bekijk bericht
Lukt dat niet, zou Jailbreken dan helpen om heel je iphone te resetten?
Dat gaat ook niet lukken want de iCloud Activation Lock staat op de Apple servers.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s wissen zonder internet GioJanssen iPhone algemeen 10 18-10-14 21:24
iPad account overzetten zonder wissen? mischa72 iPad algemeen 3 03-07-14 10:26
iPhone: Data wissen zonder te restoren yuuupedwin Jailbreak 4 22-03-13 09:34
Reservekopie wissen incl. wachtwoord RickvdBerg iPad algemeen 0 22-01-12 14:07
Sync'n zonder te wissen Erminio iTunes 0 04-02-10 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.