iPhone 5 simlockvrij maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Mijn zus heeft een ongeveer een maand geleden op Ibiza een iPhone 5 gevonden. Hier zit een simlock op, en die wilt ze er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 simlockvrij maken
Goedenavond,
Mijn zus heeft een ongeveer een maand geleden op Ibiza een iPhone 5 gevonden. Hier zit een simlock op, en die wilt ze er uiteraard graag af hebben. Wil iemand mij hiermee helpen, of weet iemand waar ik dit kan laten doen? Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
aha gelukkig me iphone is gevonden
ik zou hem graag terug willen hebben. stuur je hem op of zal ik hem komen halen. bovenstaand is nu natuurlijk flauwekul maar kan wel werkelijkheid zijn. je zus had hem natuurlijk netjes af moeten geven bij de politie op ibiza. edje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s simlockvrij maken | xIpoNx | iPhone algemeen | 2 | 17-01-14 20:06 |
iPhone 4S simlockvrij maken. | TOcean | Unlock | 47 | 25-12-13 19:03 |
iPhone 4 simlockvrij maken | thomas1995 | iPhone algemeen | 67 | 24-12-13 09:58 |
iPhone 4 simlockvrij maken | henrie013 | iPhone algemeen | 2 | 06-12-12 22:05 |
simlockvrij maken via stappenplan met hollands nieuw simkaart help simlockvrij stappe | suusje71 | iPhone algemeen | 0 | 30-01-12 19:34 |
|
|