herstellen verwarrend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik sta op het punt mijn 4s naar fabrieksinstelling te herstellen, (vs8.1) Open itunes sluit iphone aan en klik op herstellen. vervolgens krijg ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herstellen verwarrend
ik sta op het punt mijn 4s naar fabrieksinstelling te herstellen, (vs8.1)
Open itunes sluit iphone aan en klik op herstellen. vervolgens krijg ik een popup venster met de teskt: Weet u zeker dat u de fabrieksinstellingen van de iphone wilt herstellen , Hierdoor worden alle media en andere gegevens gewist en wordt de NIEUWSTE versie van de IPhone software geinstalleerd. Betekend dat nu dat ik door verder te gaan nu vs 8.1.1 erop krijg ??? Maar dat wil ik niet. tekst is zeer suggestief |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep! Met een automatisch herstel komt de laatste versie van iOS op het toestel zijnde iOS 8.1.1. Als je dat niet niet wil zal je een manueel herstel moeten doen met het iOS 8.1 ipsw image.
|
|
|||
|
|||
dat is razend snel geantwoord en zeer duidelijk,
bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Herstellen | fniels | Unlock | 3 | 21-08-10 16:19 |
3.1.2 Herstellen | Furies | Archief | 2 | 26-04-10 13:54 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|