mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al mijn mailaccounts via mobileme op de iphone 3g staan en ik moet zeggen het werkt super. Alleen zie ik niet,of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail
Hallo,
Ik heb al mijn mailaccounts via mobileme op de iphone 3g staan en ik moet zeggen het werkt super. Alleen zie ik niet,of ik nieuwe mail heb.Er staat nl wel hoeveel mails erin de inbox staan maar deze verminderen niet als je ze gelezen hebt. Dus op het startscherm blijft het mail icoon staan met de totale aantal mails en niet de ongelezen mails. Is dit een instelling ? groeten peettomaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je toevallig meerdere email acounts op de iPhone?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|