Foto's in camera roll door elkaar na herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige vrijdag eindelijk men iPhone 6 ontvangen. Ik heb van mijn oude 4S een volledig backup gemaakt via iTunes en deze terug gezet op men ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's in camera roll door elkaar na herstel
Vorige vrijdag eindelijk men iPhone 6 ontvangen.
Ik heb van mijn oude 4S een volledig backup gemaakt via iTunes en deze terug gezet op men iPhone 6. Ik heb rond de 1000 foto's die nu wel door elkaar staan in de filmrol, wat heel vervelend is. Als ik bijvoorbeeld in Whatsapp of FB Messenger een foto wil kiezen uit de filmrol dan staan die daar wel zoals het moet in de juiste volgorde. Alleen niet in de filmrol. Ik heb nog iemand anders zijn telefoon gedaan, met hetzelfde probleem. Iemand een idee??? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: iPhone Camera Roll Foto's terugzetten | RobbertV9 | Muziek, foto & video | 0 | 21-12-11 17:36 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Foto's door elkaar | yingie | iTunes | 0 | 11-02-10 00:29 |
Foto: camera roll empty | fideel | Muziek, foto & video | 5 | 17-08-08 15:20 |
Foto: iPhone Camera roll | macgreek | Muziek, foto & video | 2 | 21-04-08 01:21 |
|
|