//

Foto's in camera roll door elkaar na herstel

Foto's in camera roll door elkaar na herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige vrijdag eindelijk men iPhone 6 ontvangen. Ik heb van mijn oude 4S een volledig backup gemaakt via iTunes en deze terug gezet op men ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-14, 21:18
Davy_BE Davy_BE is offline
• iOS 11.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Koksijde (België)
Berichten: 16
Angry Foto's in camera roll door elkaar na herstel

Vorige vrijdag eindelijk men iPhone 6 ontvangen.

Ik heb van mijn oude 4S een volledig backup gemaakt via iTunes en deze terug gezet op men iPhone 6.

Ik heb rond de 1000 foto's die nu wel door elkaar staan in de filmrol, wat heel vervelend is. Als ik bijvoorbeeld in Whatsapp of FB Messenger een foto wil kiezen uit de filmrol dan staan die daar wel zoals het moet in de juiste volgorde. Alleen niet in de filmrol.

Ik heb nog iemand anders zijn telefoon gedaan, met hetzelfde probleem. Iemand een idee???

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: iPhone Camera Roll Foto's terugzetten RobbertV9 Muziek, foto & video 0 21-12-11 17:36
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58
Foto's door elkaar yingie iTunes 0 11-02-10 00:29
Foto: camera roll empty fideel Muziek, foto & video 5 17-08-08 15:20
Foto: iPhone Camera roll macgreek Muziek, foto & video 2 21-04-08 01:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.