achtergrond onderste balk instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb als achtergrond een mooie afbeelding geinstalleerd, maar de onderste balk met daarin`Telefoon Contacten Berichten en Mail hebben een grijze achtergrond. Ik wil graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
achtergrond onderste balk instellen
Ik heb als achtergrond een mooie afbeelding geinstalleerd, maar de onderste balk met daarin`Telefoon Contacten Berichten en Mail hebben een grijze achtergrond. Ik wil graag dat deze achtergrond gelijk word als de rest van het achtergrond scherm. Hoe doe ik dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, het is iets minder grijs, maar het blijft een grijze achtergrond. kan ik het niet helemaal uit zetten?
|
|
||||
|
||||
Dit kan alleen dmv een jailbreak tweak. Bijvoorbeeld DockShift.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS7 Achtergrond instellen | kleine jan | iPhone algemeen | 3 | 21-09-13 17:32 |
onderste balk email weg?? | dannypsv3821 | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 10:59 |
achtergrond instellen | beezer | iPhone algemeen | 10 | 14-06-10 15:54 |
Status balk op de achtergrond, door theme | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-03-10 11:17 |
Hoe instellen achtergrond | Haagze sf2 | Ringtones en Wallpapers | 5 | 26-05-08 21:24 |
|
|