CRC ERR paniekgevallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn batterij loopt sinds vorige week supersnel leeg. Het wordt steeds erger. Binnen een halve dag en bij gebruik nog sneller. Hij gaat zelfs van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
CRC ERR paniekgevallen
Mijn batterij loopt sinds vorige week supersnel leeg. Het wordt steeds erger. Binnen een halve dag en bij gebruik nog sneller. Hij gaat zelfs van 32% naar uit. Ook word de Iphone erg warm.
Ik heb de laatste update nog niet gedaan. Kan nu ook niet, want mijn Wi-Fi schakelaar is ook grijs. Bij diagnose en gebruik staan enkele panic logs bovenaan. Er staat dan CRC ERR. Hij wordt al bijna 2 jaar dagelijks vervoerd met een sheepskin hoes . Dus behalve gebruik heeft hij mijns inziens niet zoveel te lijden. Iemand een idee wat dit allemaal te betekenen heeft? En een evt. oplossing? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
CRC = Cyclic Redundancy Check. Een CRC fout betekent dat er een serieus probleem is met het RAM-geheugen. En die CRC fouten veroorzaken een Kernel Panic. Een Kernel Panic is in Windowstaal een BSOD (Blue Screen Of Death).
|
|
|||
|
|||
Dat klinkt dramatisch. Dus dat wordt asap naar Vodafone gaan en hopen en duimen dat hij ooit weer helemaal beter wordt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oké. Mijn abonnement loopt eind januari af, dus het kan gelukkig nog
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|