Terugknop in safari gaat "te ver" terug ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond dames en heren , een klein probleem wil ik met jullie bespreken ... Misschien dat jullie zelfs een oplossing weten . Als ik safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terugknop in safari gaat "te ver" terug !
Goedenavond dames en heren , een klein probleem wil ik met jullie bespreken ... Misschien dat jullie zelfs een oplossing weten .
Als ik safari opstart , en hij staat bijvoorbeeld op "iculture.nl" , en ik ga naar telegraaf.nl ..... Lees daar een artikel ... En wil weer terug naar de voorpagina van telegraaf.nl , dan gaat hij naar "de vorige" voorpagina van telegraaf.nl , van bijvoorbeeld de dag ervoor?! En wat ik ook doe , ik kom niet meer op de huidige "telegraaf.nl" ... Reeds een aantal keren heb ik de cache en geschiedenis gewist , maar het probleem blijft zich voordoen .... Wanneer ik dan bijvoorbeeld een uurtje later weer ga kijken , tuurlijk dan heeft de telegraaf weer andere nieuwsberichten , dan werkt alles weer zoals het hoort .... Raar he ... Ik gebruik trouwens het knopje "pijltje naar links" , en niet de swipe ... En dit alles doet zich voor op mijn 5s met 7. Nog iets. Iemand een ideetje ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
"Safari kan dit bestand niet downloaden" | SMULDFR | iPad algemeen | 2 | 07-01-12 23:24 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|