//

Terugknop in safari gaat "te ver" terug !

Terugknop in safari gaat "te ver" terug ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond dames en heren , een klein probleem wil ik met jullie bespreken ... Misschien dat jullie zelfs een oplossing weten . Als ik safari ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-14, 22:28
Ronikdus Ronikdus is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Weesp
Berichten: 10
Post Terugknop in safari gaat "te ver" terug !

Goedenavond dames en heren , een klein probleem wil ik met jullie bespreken ... Misschien dat jullie zelfs een oplossing weten .

Als ik safari opstart , en hij staat bijvoorbeeld op "iculture.nl" , en ik ga naar telegraaf.nl ..... Lees daar een artikel ... En wil weer terug naar de voorpagina van telegraaf.nl , dan gaat hij naar "de vorige" voorpagina van telegraaf.nl , van bijvoorbeeld de dag ervoor?! En wat ik ook doe , ik kom niet meer op de huidige "telegraaf.nl" ...

Reeds een aantal keren heb ik de cache en geschiedenis gewist , maar het probleem blijft zich voordoen ....

Wanneer ik dan bijvoorbeeld een uurtje later weer ga kijken , tuurlijk dan heeft de telegraaf weer andere nieuwsberichten , dan werkt alles weer zoals het hoort .... Raar he ... Ik gebruik trouwens het knopje "pijltje naar links" , en niet de swipe ... En dit alles doet zich voor op mijn 5s met 7. Nog iets.

Iemand een ideetje ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 15:35
"Safari kan dit bestand niet downloaden" SMULDFR iPad algemeen 2 07-01-12 22:24
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.