iPhone 3G: Applicaties starten niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij update in mijn iTunes 7 en reboot van mijn iPhone, blijf het nog steeds op versie 5A345. Zijn er al mensen die met 5A347 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij update in mijn iTunes 7 en reboot van mijn iPhone, blijf het nog steeds op versie 5A345.
Zijn er al mensen die met 5A347 prestatieverbeteringen zien?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb na mijn restore wel weer dat mijn apps werken.. Maar dat deed hij de eerste 2 dagen ook, dus kan je nog niet echt heel veel verschil vertellen.
Je moet niet je itunes updaten en je iphone rebooten, maar echt kiezen voor herstel of restore van je iphone als hij aan itunes hangt.
|
|||
|
|||
Ik heb ook herstel en restore gedaan, en inderdaad staat nu 5A347 erop. Alles ging goed de afgelopen 3 dagen, alle applicaties starten goed op tot vadaag wederom hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
Bij mij is alles blijven werken vanaf de oplossing. Wellicht heb je een app geinstalleerd die dit weer heeft veroorzaakt. Ik zou toch nog een keer alles uit iTunes verwijderen aan Apps en dan je 3G herstellen via iTunes en ook via iTunes alle Apps weer installeren. Dit heeft bij mij de oplossing gegeven (in exact deze stappen natuurlijk).
Suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
gaan? en hoe herstel je? wat is het best |
|
||||
|
||||
hallo allemaal,
ik denk dat ik maar gewoon geen topic ga maken en het hier vraag omdat het in de buurt zit mijn apps crashen niet als ik ze opstart maar als ik op een van de apps: monkey ball, bomberman of sudoko klik staat er the application ''Monkey ball (bomberman of sudoko)'' cannot be opened ik heb al 3 x gereboot gesynced niks werkt ik kan hem natuurlijk wel herstellen (nog niet gedaan doe ik morgen) geen probleem maar ik wil niet dat dit gebeurt als ik op vakantie ben en dan heb ik geen Mac bijme en ja wat dan nix herstelen alvast bedankt Daniël (also known as Griffin) |
|
|||
|
|||
ik heb nog steeds hetzelfde problemen, sommige applicaties starten op en onmiddellijk floepen ze er terug uit. Soms krijg ik gewoon te lezen "het programma.... kan niet worden geopend."
heeft er niemand al een sluitende oplossing gevonden. Ik draai 2.2.1. |
|
||||
|
||||
Heb dit ook soms en het helpt om gewoon 1 random app via de appstore te updaten.
|
|
|||
|
|||
dit helpt dus ook niet:s
|
|
|||
|
|||
Ik had het vanmiddag ook, iPhone een reset gegeven: geen effect. Wel had ik geen Wi-Fi in de buurt. Na een kwartiertje thuis, waar wel Wi-Fi in de buurt is. En alle apps deden het gewoon weer!
Voor mij een raadsel?! |
|
|||
|
|||
Wie heeft de oplossing? ik heb de 3gs met 32 gb, diverse apps via T-mobiel op de Iphone gedownload waaronder Facebook, maar ook bij mij start de app wel even op en valt na een milliseconde weer uit. Heb alles gereset, hielp niet, toen apps verwijderd, Apps via Itunes op laptop gedownload, gesyncd en ......weer niets. Alle software is up to date. Terug naar de winkel?
|
Labels |
applicaties, appstore, iphone 3g, niet opstarten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wilt niet starten :( ! | caner | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 22:07 |
Appstore Applicaties willen niet starten | Ben-lwd | Archief | 2 | 01-09-09 10:19 |
Applicaties starten niet | damian | Archief | 3 | 15-07-08 17:03 |
Diversen applicaties starten niet meer op . | wizardjoen | Unlock [archief] | 11 | 18-06-08 17:55 |
|
|