//

iPhone 3G: Applicaties starten niet op

iPhone 3G: Applicaties starten niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij update in mijn iTunes 7 en reboot van mijn iPhone, blijf het nog steeds op versie 5A345. Zijn er al mensen die met 5A347 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-07-08, 13:07
Morfling Morfling is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

Bij update in mijn iTunes 7 en reboot van mijn iPhone, blijf het nog steeds op versie 5A345.
Zijn er al mensen die met 5A347 prestatieverbeteringen zien??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-07-08, 13:16
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik heb na mijn restore wel weer dat mijn apps werken.. Maar dat deed hij de eerste 2 dagen ook, dus kan je nog niet echt heel veel verschil vertellen.

Je moet niet je itunes updaten en je iphone rebooten, maar echt kiezen voor herstel of restore van je iphone als hij aan itunes hangt.
  #23  
Oud 20-07-08, 14:28
RivaDemey RivaDemey is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb ook herstel en restore gedaan, en inderdaad staat nu 5A347 erop. Alles ging goed de afgelopen 3 dagen, alle applicaties starten goed op tot vadaag wederom hetzelfde probleem...
  #24  
Oud 20-07-08, 14:54
j.schun j.schun is offline
• iOS 2.0.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 17
Standaard

Bij mij is alles blijven werken vanaf de oplossing. Wellicht heb je een app geinstalleerd die dit weer heeft veroorzaakt. Ik zou toch nog een keer alles uit iTunes verwijderen aan Apps en dan je 3G herstellen via iTunes en ook via iTunes alle Apps weer installeren. Dit heeft bij mij de oplossing gegeven (in exact deze stappen natuurlijk).

Suc6
  #25  
Oud 21-07-08, 15:07
Serge123 Serge123 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Gent
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j.schun Bekijk bericht
Extra update:

Ondertussen is er in een aantal discussies op Internet gevonden dat een herstel van je iPhone een nieuwe 'build' van de firmware installeerd dan die in de iPhone zat toen je hem kocht. Met 'updaten' krijg je deze firmware niet overigens. Uit de doos zit build 5A345 in je iPhone. Na het herstellen (wat ik dus heb gedaan) heb je build 5A347. Twee versies nieuwer dan waar je mee begonnen bent.

Sommige mensen schrijven dat de 'gele tint' daardoor weg gaat. Bij mij is dit niet het geval. (voor mensen die niet weten wat er met de gele gloed wordt bedoeld, de 3G heeft een gelere kleur den de G1 iPhone waarvan Apple zegt dat het bewust is).

Anderen geven aan dat de iPhone na het herstellen geen Applicatie crashes meer heeft. Bij mij is dit ook het geval (tot nu toe). Dus herstel je iPhone als je nog build 5A345 hebt en kijk of je iPhone dan op 5A347 is en wie weet is je Applicatie probleem dan ook weg.

Suc6
hoe kan je dat doen naar die nieuwe versie .....7
gaan?
en hoe herstel je?
wat is het best
  #26  
Oud 26-07-08, 01:20
danieldereus's schermafbeelding
danieldereus danieldereus is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 94
Standaard

hallo allemaal,

ik denk dat ik maar gewoon geen topic ga maken en het hier vraag omdat het in de buurt zit mijn apps crashen niet als ik ze opstart maar als ik op een van de apps: monkey ball, bomberman of sudoko klik staat er the application ''Monkey ball (bomberman of sudoko)'' cannot be opened ik heb al 3 x gereboot gesynced niks werkt ik kan hem natuurlijk wel herstellen (nog niet gedaan doe ik morgen) geen probleem maar ik wil niet dat dit gebeurt als ik op vakantie ben en dan heb ik geen Mac bijme en ja wat dan nix herstelen

alvast bedankt

Daniël (also known as Griffin)
  #27  
Oud 11-05-09, 19:20
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard

ik heb nog steeds hetzelfde problemen, sommige applicaties starten op en onmiddellijk floepen ze er terug uit. Soms krijg ik gewoon te lezen "het programma.... kan niet worden geopend."

heeft er niemand al een sluitende oplossing gevonden.
Ik draai 2.2.1.
  #28  
Oud 11-05-09, 19:50
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Heb dit ook soms en het helpt om gewoon 1 random app via de appstore te updaten.
  #29  
Oud 11-05-09, 20:24
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard

dit helpt dus ook niet:s
  #30  
Oud 14-12-09, 20:31
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Ik had het vanmiddag ook, iPhone een reset gegeven: geen effect. Wel had ik geen Wi-Fi in de buurt. Na een kwartiertje thuis, waar wel Wi-Fi in de buurt is. En alle apps deden het gewoon weer!
Voor mij een raadsel?!
  #31  
Oud 22-12-09, 23:11
juniorsenior juniorsenior is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Wie heeft de oplossing? ik heb de 3gs met 32 gb, diverse apps via T-mobiel op de Iphone gedownload waaronder Facebook, maar ook bij mij start de app wel even op en valt na een milliseconde weer uit. Heb alles gereset, hielp niet, toen apps verwijderd, Apps via Itunes op laptop gedownload, gesyncd en ......weer niets. Alle software is up to date. Terug naar de winkel?
Reageren

Labels
applicaties, appstore, iphone 3g, niet opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone wilt niet starten :( ! caner iPhone algemeen 1 27-07-10 22:07
Appstore Applicaties willen niet starten Ben-lwd Archief 2 01-09-09 10:19
Applicaties starten niet damian Archief 3 15-07-08 17:03
Diversen applicaties starten niet meer op . wizardjoen Unlock [archief] 11 18-06-08 17:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.