Automatische downloads werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik iets op mijn iPhone download, verschijnt deze op mijn iPad, maar daar staat constant de melding "wachten" ipv "laden". Beide draaien op iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatische downloads werkt niet
Wanneer ik iets op mijn iPhone download, verschijnt deze op mijn iPad, maar daar staat constant de melding "wachten" ipv "laden". Beide draaien op iOS 8.1.1 en zijn niet gejailbraked.
Iemand enig idee? (heb een hard reset al geprobeerd, in en uit loggen Apple-ID ook) Oh, als ik iets in iTunes download, heb ik hetzelfde fenomeen op mijn iPhone. Laatst gewijzigd door rsnhakan; 02-12-14 om 19:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail wil niet automatische updaten | alie91 | iPhone Apps | 4 | 14-10-11 16:17 |
automatische verbinding Bluetooth werkt niet | ehorst | iPhone algemeen | 1 | 25-06-11 21:37 |
Automatische synchronisatie (niet via iTunes) | MrBramme | iTunes | 2 | 16-11-10 23:53 |
iFile downloads verschijnen niet! | nospang | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-05-10 23:48 |
|
|