Feestdagen worden niet allemaal weergegeven in agends discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iPhone 6 geïnstalleerd. Ik heb geen Back-up terug gezet van de iPhone 5. Echter als ik mijn agenda open kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Feestdagen worden niet allemaal weergegeven in agenda
Ik heb vandaag mijn iPhone 6 geïnstalleerd. Ik heb geen Back-up terug gezet van de iPhone 5. Echter als ik mijn agenda open kan ik wel de Nederlandse feestdagen agenda aanvinken maar niet alle feestdagen worden in mijn agenda weergegeven. Soms wordt zelfs geen een feestdag weergegeven. Kan het zijn dat er iets niet goed is met mijn agenda vanuit mijn e-mailaccount. Hoe kan ik dit oplossen?
Laatst gewijzigd door vbruins; 01-12-14 om 22:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wil je topic storen
Maar kan het ook standaartd ook aan in de iphone 5s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda,contacten worden niet weergegeven. | redcap | iPad algemeen | 4 | 23-07-14 11:32 |
Foto,s worden niet weergegeven | corne64 | Muziek, foto & video | 7 | 12-03-11 23:09 |
laatst gemaakte foto's worden niet weergegeven | jeffreystoffer | Muziek, foto & video | 14 | 05-07-10 22:11 |
Contacten worden niet weergegeven,iphone 3GS | Syte | iPhone algemeen | 8 | 04-04-10 00:47 |
Nummers worden gegroepeerd weergegeven als ik telefoonnummer ingeef. | Geronimo85 | Archief | 8 | 22-09-08 01:36 |
|
|