Agenda,contacten worden niet weergegeven. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb verschillende mailadressen ingevoerd. Bijna allemaal geven ook contacten,agenda,notities enz. Weer Alleen bij upcmail staat alleen mail en overige rubrieken niet. Vraag mij af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda,contacten worden niet weergegeven.
Ik heb verschillende mailadressen ingevoerd.
Bijna allemaal geven ook contacten,agenda,notities enz. Weer Alleen bij upcmail staat alleen mail en overige rubrieken niet. Vraag mij af hoe dat kan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is inderdaad een pop3 account.
Dus het is duidelijk. Bedankt! |
|
|||
|
|||
Als UPC Mail ook IMAP4 servers gebruikt dan zou je die kunnen gebruiken. Een IMAP4 account synchroniseert wel met de servers.
|
|
|||
|
|||
Nee heeft UPC volgens mij niet.
Wel jammer is dat agenda nu niet gebruikt kan worden of....? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto,s worden niet weergegeven | corne64 | Muziek, foto & video | 7 | 12-03-11 23:09 |
laatst gemaakte foto's worden niet weergegeven | jeffreystoffer | Muziek, foto & video | 14 | 05-07-10 22:11 |
Contacten worden niet weergegeven,iphone 3GS | Syte | iPhone algemeen | 8 | 04-04-10 00:47 |
Getal in agenda niet weergegeven? | Sport Addicted | Desktop-applicaties | 0 | 09-03-10 13:00 |
Nummers worden gegroepeerd weergegeven als ik telefoonnummer ingeef. | Geronimo85 | Archief | 8 | 22-09-08 01:36 |
|
|