Account kiezen bij versturen mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meerdere accounts in mijn ipad. Wanneer ik een mail verzend, wordt dit telkens per default vanuit 1 account gedaan. Ik weet echter niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Account kiezen bij versturen mail
Ik heb meerdere accounts in mijn ipad. Wanneer ik een mail verzend, wordt dit telkens per default vanuit 1 account gedaan. Ik weet echter niet goed hoe ik die account moet veranderen. Weet iemand raad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Onder instellingen > E-mail, contacten, agenda's > standaardaccount
Lijkt me redelijk recht door zee.
|
|||
|
|||
Het kan veel simpeler: als je een nieuw mailtje maakt ga je met je vinger op je naam staan. Dan opent zich een venster met al je accounts en kun je de juiste kiezen. Je standaardaccount in instellingen laat je gewoon ongewijzigd.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ging er even vanuit dat LGE het default account wilde aanpassen. Als je gewoon een ander account wil gebruiken werkt bovenstaande inderdaad ook.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail versturen en 3G | Digi | Mobile Vikings | 11 | 29-05-12 15:38 |
Mail replied naar ander mail account | TR1969 | iPhone algemeen | 8 | 21-04-12 15:24 |
Windows: Account aanmaken --> betaling kiezen | JanG | iTunes | 15 | 17-12-11 13:55 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda | victorcharlycharly | iPhone algemeen | 0 | 21-03-11 23:41 |
|
|