Mail replied naar ander mail account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een mail heb verzonden vanaf mijn Iphone via mijn hoofdmailaccount (quicknet) en er wordt door de ontvanger op gereplied dan komt deze niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail replied naar ander mail account
Als ik een mail heb verzonden vanaf mijn Iphone via mijn hoofdmailaccount (quicknet) en er wordt door de ontvanger op gereplied dan komt deze niet binnen op mijn hoofdmailaccount maar op mijn Gmail.
Hoe kan dit? Afzender in de mail is gewoon mijn hoofdadres?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je geen mail doorgeschakeld?
|
|
|||
|
|||
Nee, heb het ook alleen als een mail vanaf m'n iphone is verstuurd.
Mail vanaf m'n MBP worden gewoon goed verwerkt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net gekeken bij instellingen.
Hoofdaccount (quicknet) heeft SMTP server van Quicknet Gmail heeft SMTP server van Gmail Mal ik een mail verstuur staat ook bij afzender gewoon het quicknet mailadres. Alleen na het replien stuurt hij ze naar Gmail |
|
||||
|
||||
Je selecteert je mailprogramma ook goed, wanneer je vanaf je iPhone een mailtje stuurt?
|
|
|||
|
|||
Ja gewoon de standaard.
Als ik dan bijvoorbeeld een mail naar iemand stuur en kijk van welk mailadres hij komt is dat gewoon het hoofdmailadres. Als ik reply dan komt hij in de Gmail. |
|
||||
|
||||
Denk toch dat de oorzaak door Timosha wordt gegeven. Waarschijnlijk heb je bij je hoofdaccount meerdere SMTP-servers ingesteld. Zet die van GMail uit en probeer het dan nog eens.
|
|||
|
|||
Nog eens goed gekeken en bij mailinstellingen stond SMTP-server quicknet. Na verder kijken bleek dat ook Gmail aanstond er dus 2 SMTP servers op actief stonden.
Gmail nu uitgezet dus alles zou nu goed moeten werken. Bedankt allemaal! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone mail exporteren naar Mail programma MACOSX | rajscheijen | iPhone algemeen | 0 | 13-12-11 13:27 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
ander geluidje als inkomende mail... | iDon | Archief | 2 | 26-01-10 09:48 |
Mail account deleten op 2.1 | jurgencleuren | iPhone algemeen | 11 | 10-10-08 16:57 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
|
|