data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me toch af wat er nu zoveel data zuigt Gisteren nog 600 mb aan data voor internet,vanmorgen nog minder dan 200 en dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
data
Ik vraag me toch af wat er nu zoveel data zuigt
Gisteren nog 600 mb aan data voor internet,vanmorgen nog minder dan 200 en dat terwijl ik niks geks doe op m,n iphone. Vorige maand t mobile gebeld waarom dat zo was,ja ik had het vorige maand dus ook al,bleken geen antwoord te hebben op mijn vraag,hoe gek dat ook is Dus de vraag hier maar stellen. Dus ff in het kort gisteren rond 1700 nog 600 mb Vanmorgen minder dan 200 mb iphone 4s thuis Wi-Fi,alleen wat radio geluisterd <------dat zuigt toch geen data met thuis Wi-Fi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zo ruw geschat lopen er al minsten tien draadjes over jouw "probleem". Gebruik de zoekfunctie eens met het zoekbegrip "data verbruik".
Veel leesplezier gewenst |
|
|||
|
|||
oke kan hier een slotje op
|
|
||||
|
||||
Het gevraagde slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-07-10 00:21 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|