rode update badge blijft staan na software update 8.1.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vorige week een software update voor IOS 8.1.1 gedaan op mijn iphone 5s. Na de update blijft de rode 1 bij instellingen staan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
rode update badge blijft staan na software update 8.1.1
ik heb vorige week een software update voor IOS 8.1.1 gedaan op mijn iphone 5s.
Na de update blijft de rode 1 bij instellingen staan. Ik heb daarna nogmaals een update via Itunes en al een keer mijn instellingen herstelt. Mijn tel is geen jail-break. De rode 1 blijft staan. Heeft iemand tips voor mij . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga eens kijken op de iPhone in Settings > General > Usage > Manage Storage of de update daar nog staat. Indien dat zo is dan verwijder de update.
|
|
|||
|
|||
hoe zie ik dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Rode bolletjes met ééntjes zul je daar niet vinden. Als de iOS 8.1.1 update daar niet staat kan je die ook niet verwijderen. Je hebt dan last van een bekende bug in iOS 8.1.x die de update badge(s) niet verwijderd. Kan ook gebeuren in de App Store.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Chrome app blijft staan na update | irisenhans | iPad algemeen | 1 | 01-08-14 09:56 |
Ipad 2 problemen na installeren update IOS (vastlopen en nu rode streep op scherm) | missmuts | iPad algemeen | 7 | 07-07-14 10:16 |
Apps blijven op 'hold'staan na update | motnamol | iPhone algemeen | 4 | 05-05-12 16:12 |
rode rondje bij MAIL blijft staan | EstherR | iPhone Apps | 0 | 08-05-10 18:05 |
|
|