Apps blijven op 'hold'staan na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 3g had lang geen update gehad. Nu heb ik 'm geupdate en n u blijven de reeds gedownloade App's op 'wachten'staan alsof ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps blijven op 'hold'staan na update
Mijn iphone 3g had lang geen update gehad. Nu heb ik 'm geupdate en n u blijven de reeds gedownloade App's op 'wachten'staan alsof ze bijgewerk moeten worden. Maar er gebeurt niets. Iemand enig idee wat er gaande is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wie zegt dat er niets gebeurd....
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
bij mij werkte het door naar de app store te gaan via safari. Ga naar google met safari op je iphone en zoek naar app store iphone. vervolgens opent ie app store, maar de online versie ervan.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip!
|
Labels |
update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps blijven op wachten staan | Robpie83 | iPhone Apps | 9 | 21-03-12 20:22 |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. | Cesc | iTunes | 5 | 11-10-10 11:40 |
Meldingen blijven staan | Don_Fer | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-06-09 18:21 |
Updates in installer blijven staan | Buzz | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-03-08 14:17 |
|
|