33 synchronisatie conflicten niet op te lossen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het synchroniseren melding 33 Synchronisatie. Conflicten. Beoordeel nu of later. Lukt niet om te beoordelen, dan verdwijnt de melding onmiddellijk. Geprobeerd contact gegevens van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
33 synchronisatie conflicten niet op te lossen
Bij het synchroniseren melding 33 Synchronisatie. Conflicten. Beoordeel nu of later. Lukt niet om te beoordelen, dan verdwijnt de melding onmiddellijk.
Geprobeerd contact gegevens van iPhone te vervangen door outlook,maar ook dat wil niet helpen. Weet iemand mogelijke oplossing? Bij geen reactie van mijn kant melding: Conflict informatie kan niet van synchronisatie server worden opgehaald. Probeer volgen keer opnieuw. Is er niemand die dit heeft gehad en weet op te lossen? groetjes. Toontje Laatst gewijzigd door toontje; 16-10-11 om 21:55. Reden: Nieuwe melding |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toontje, heb jij (elders?) al een oplossing gevonden?
ik heb exact hetzelfde probleem, na mij upgrade naar iOS5 maar kan vooralsnog geen oplossing vinden. groet, Ronald |
|
|||
|
|||
Hallo itsIRonald
vanmorgen is het mij gelukt . Als je de melding krijgt kun je niet op de fout klikken, dan verdwijnt alles. Ik heb de zichtbare contactpersoon genoteerd en zowel in outlook als op de andere apparaten ( iphone4 3gs en ipa ) verwijderd. Bij agenda en notities hetzelfde. ( je kunt wel klikken op categorien en krijgt dan andere fouten te zien.Dus niet selecteren. sedert geen melding meer gekregen. n.b contactpersoon agendat en notietie opnieuw aangemaakt zonder verdere problemen. Hoop dat het bij jou ook gaat lukken. Ik had op mijn bericht geen enkele reactie gekrgen.. Laat me even weten of dit bij jou ook gewerkt heeft!!!! groetjes |
|
|||
|
|||
Hallo Toontje,
goede tip, werkt inderdaad ook bij mij Hoewel ik 71 conflicten zou hebben; 1 in de agenda en 70 in de contacten... Heb ik na verwijdering van 1 (repeterende) afspraak op beide apparaten (Outlook-PC en iPhone 3GS) geen problemen meer. Kan het niet verklaren maar ben wel blij dat het opgelost is. groet, Ronald |
|
|||
|
|||
Dit was bij mij de oplossing: https://discussions.apple.com/message/16436099#16436099
Voor windows 7, verwijder het bestand Users/(USER NAME)/AppData/Roaming/Apple Computer/SyncServices/Local/conflicts/conflicts.synconflicts |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia, conflicten met pakketten | miloss | Jailbreak | 0 | 05-10-11 17:59 |
Nabijheidssensor problemen op te lossen? | demasterbaas | iPhone algemeen | 5 | 21-05-11 15:43 |
Synchronisatie lukt niet | Wimjonker | iTunes | 4 | 07-08-10 23:27 |
veel conflicten met Outlook 2007 | vanepan | iTunes | 0 | 24-08-09 19:18 |
|
|