facebook / hotmail contacten uit telefoonlijst verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag wil ik de hotmail en facebook contacten uit mijn telefoonlijst halen. Met andere woorden wil ik alleen contacten kunnen zien met telefoonnummer en niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
facebook / hotmail contacten uit telefoonlijst verwijderen
Graag wil ik de hotmail en facebook contacten uit mijn telefoonlijst halen.
Met andere woorden wil ik alleen contacten kunnen zien met telefoonnummer en niet met mailadres contacten. Wie kan me hiermee helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Facebook
Ga naar Instellingen -> Facebook -> Schakel contacten uit Hotmail Ga naar Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda -> Klik het Hotmail account aan -> Schakel contacten uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hotmail account verwijderen zonder verlies contacten | lady1968 | iPhone algemeen | 4 | 16-10-12 02:15 |
Facebook-verjaardagen uit agenda verwijderen | Nash | iPhone Apps | 0 | 28-09-12 11:24 |
Groepen verwijderen uit contacten | JacLaros | iPhone algemeen | 1 | 30-08-11 14:33 |
contacten verwijderen uit favorieten | M@trix | Archief | 3 | 24-05-08 21:58 |
Contacten verwijderen uit adresboek | Tenvox | iPhone algemeen | 2 | 11-12-07 21:31 |
|
|