hotmail account verwijderen zonder verlies contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij nader inzien wil ik liever niet mijn hotmail account op mijn Iphone hebben, geen probleem dacht ik....gewoon mail account verwijderen, klaar. Tot mijn grote ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hotmail account verwijderen zonder verlies contacten
Bij nader inzien wil ik liever niet mijn hotmail account op mijn Iphone hebben, geen probleem dacht ik....gewoon mail account verwijderen, klaar.
Tot mijn grote schrik was ik AL mijn contacten kwijt, geen idee waarom dat gekoppeld zit aan mijn hotmail account (wat heeft mail in Godsnaam met mijn (bel)contacten te maken??). Gelukkig heb ik dit kunnen herstellen door een reserve kopie terug te zetten vanaf Icloud maar wel dus weer met mijn hotmail account hierop Vraag: hoe verwijder ik mijn hotmail account van mijn Iphone zonder dat ik al mijn contacten wis? Ik heb een Windows7 pc met Itunes en synchroniseer met Wi-Fi via Icloud, vinkjes automatisch synchroniseren staan uit. Als ik het vinkje 'contacten' uit wil zetten bij mijn hotmail account krijg ik de dreigende mededeling dat al mijn contacten worden gewist. Hoe los ik dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dat dacht ik dus ook, weinig hotmail contacten dus geen probleem...dacht ik. Mooi dat AL mijn contacten verwijderd waren.
|
|
|||
|
|||
Als je een account verwijder wordt er toch gevraagd of je je contacten op je iphone wilt laten staan of wilt verwijderen...?
|
|
|||
|
|||
nee, dat vraagt ie dus niet, je krijgt alleen een waarschuwing of je zeker weet dat je al je contacten daarmee ook verwijderd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
|
|