iphone laad niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 4, onlangs nog een software-update gedaan (iOS 6.0). Ging allemaal goed. Toen stopte ik me Iphone in de lader, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone laad niet op
Hallo,
Ik heb een Iphone 4, onlangs nog een software-update gedaan (iOS 6.0). Ging allemaal goed. Toen stopte ik me Iphone in de lader, en toen kwam er rechts boven het batterij'tje met een opladertje erin, terwijl er altijd een batterij'tje hoort met zo'n bliksem erin. De Iphone laat nu ook niet op. Weten jullie wat het probleem is? Meld het me, zou heel fijn zijn. Mvg, Olivier |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook al 2 x gehad dat de batterij niet geladen wordt. Het opnieuw verbinden gaf succes.
Kijk ook de verbindingen na op vuil of vocht |
|
|||
|
|||
Of een nieuwe kabel kan ook helpen..
|
|
|||
|
|||
Wel contact en geen stroom, klinkt stuk.
Ik gok stekker... |
Labels |
batterij, iphone, iphone 4, kapot, opladen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
Iphone wordt niet herkend en laad niet op | larsvg | iPhone algemeen | 9 | 10-10-12 09:22 |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
Iphone gaat niet aan/laad niet op | marcel.kok | iPhone algemeen | 4 | 29-05-10 22:06 |
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. | remko | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 09:02 |
|
|