//

Iphone wordt niet herkend en laad niet op

Iphone wordt niet herkend en laad niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een Iphone 4. Gister middag nog wat liedjes erop gezet en even opgeladen. De zelfde avond deed het opladen (via de wall ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-11, 21:34
larsvg larsvg is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard Iphone wordt niet herkend en laad niet op

Hallo!

Ik heb een Iphone 4. Gister middag nog wat liedjes erop gezet en even opgeladen. De zelfde avond deed het opladen (via de wall charger) het al niet meer. Vandaag probeerde ik het via de computer en kwam tot de ontdekking dat het apparaat ook totaal niet herkend wordt, zowel niet door iTunes zelf als door de PC bij "mijn computer". Het opladen via de computer met de USB werkt ook niet.

De telefoon is nu op, ik ga over 5 dagen op vakantie en vroeg me af of er iemand nog een oplossing ziet??
ik wacht in spanning

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 juni 2011 om 21:07 ----------

Nu zit er dus ook een Jailbreak op en kan ik hem niet restoren omdat hij niet herkend wordt door Itunes. Wat betekend dit als ik ermee naar de apple store ga ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-11, 22:11
rickyda10 rickyda10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard iphone niet herkent

sluit je iphone aan op de pc, houd de home button en power button 15 sec ingedrukt, laat na 15 seconden los maar blijf home button inhouden voor nog 30 sec. open itunes en kijken of hij word gevonden in herstelmodus. Hopen dat dit werkt, zo niet vraag gerust verder
GR rick
  #3  
Oud 27-06-11, 22:15
larsvg larsvg is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

geen reactie op itunes wordt nog steeds niet herkend, geen enkele melding. dat was een poging om in de DFU te komen, toch?
edit: kan dat wel in de DFU, als de telefoon opgeladen moet worden?
  #4  
Oud 28-06-11, 00:22
larsvg larsvg is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

iemand nog suggesties?
  #5  
Oud 04-06-12, 21:34
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

Ik heb het zelfde probleem... via het stopcontact opladen werk wel... maart via PC of autocharger niet! wie kan me helpen...

heb een jailbreak, kan niet updaten en ook niet via Wi-Fi...
  #6  
Oud 06-06-12, 11:24
stan1963 stan1963 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard Iphone 4S wordt niet herkend door PC

Mijn Iphone 4S wordt niet herkend door de PC (windows 7)als ik hem via USB kabel aan PC hang, maar laad wel op. Wie kan me helpen???
  #7  
Oud 09-10-12, 13:03
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

Ik heb dit zelfde probleem...
maar ik heb het probleem ook gevonden. Ik heb de de achterkant eraf gehaald. En zag gelijk dat ik vochtschade had. Daarmee ben ik de winkel gegaan met de vraag of het al blijvende schade was... Helaas in mijn geval was dit dus wel! omdat het al flink was gaan broeien rond de connecter...De enige optie was het moederbord vervangen Ik kan nu nog enkel opladen via wall charge!

Tot ergernis van mij ben ik toch een beetje gaan pielen.. want gaarder als dit kon niet! Toen heb ik en beetje het geoxideerde weg geschraapt... aangesloten op de PC en klaaaaar! hij doet het weer

at your own risk natuurlijk...
  #8  
Oud 09-10-12, 13:27
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borisbaco Bekijk bericht
Ik heb dit zelfde probleem...
maar ik heb het probleem ook gevonden. Ik heb de de achterkant eraf gehaald. En zag gelijk dat ik vochtschade had. Daarmee ben ik de winkel gegaan met de vraag of het al blijvende schade was... Helaas in mijn geval was dit dus wel! omdat het al flink was gaan broeien rond de connecter...De enige optie was het moederbord vervangen Ik kan nu nog enkel opladen via wall charge!

Tot ergernis van mij ben ik toch een beetje gaan pielen.. want gaarder als dit kon niet! Toen heb ik en beetje het geoxideerde weg geschraapt... aangesloten op de PC en klaaaaar! hij doet het weer

at your own risk natuurlijk...
En hoe ben je dan op die plek aan vochtschade geraakt vraag ik me af.
  #9  
Oud 09-10-12, 14:12
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Probeer eerst je dock connector schoon te maken. Ik had dit bij mijn 4S ook. Schoongemaakt met een klein kwastje en wat alcohol. Probleem was toen opgelost.
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  #10  
Oud 10-10-12, 09:22
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
En hoe ben je dan op die plek aan vochtschade geraakt vraag ik me af.

zodra ik de achterkant open had, zag je gelijk een geoxideerde plek bij de connetor zitten. daar heb ik wat weg geschraapt... en meer niet!
waars, is dit meer geluk dan wijsheid! want voor het zelfde geldt had ik meer beschadigd.
Reageren

Labels
herkend, iphone, itunes, opladen, usb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone wordt niet meer herkend tommyboy01 iPhone algemeen 10 14-10-10 23:12
Iphone wordt niet herkend FudAX iPhone algemeen 1 11-03-10 16:11
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 14:34
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55
iPhone wordt niet herkend in mac phoneboy Archief 2 01-01-08 20:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.