iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn windows outlook agenda 2007 sync niet meer in de icloud met mijn iphone 4, zomaar ineens. sinds vandaag kan ik ook geen mail meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud
mijn windows outlook agenda 2007 sync niet meer in de icloud met mijn iphone 4, zomaar ineens. sinds vandaag kan ik ook geen mail meer via de icloud op mijn iphone ontvangen. heeft iemand een gouden tip?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn opties in iCloud configuratiescherm zien als volgt uit:
Ik mis de optie om Outlook te gebruiken. Wat haat ik iCloud toch af en toe... heerlijk als het werkt, maar vaak problemen met syncen op Windows-platformen! Ik heb overigens Windows 7/64bit met Outlook 2010. Up-to-date dus zou normaal moeten werken! Laatst gewijzigd door Sjarelke; 09-10-12 om 14:36. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er iets speciaals aan de manier waarop jij Office 2010 hebt geïnstalleerd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms nog een fix? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
WiCP ? Die term ken ik nog niet. Ook Google geeft niet direct een resultaat... heb je een hint voor me?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog andere suggesties .... anyone? Wil mijn agenda weer terug in mijn Outlook :/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tekst kopieren naar outlook/icloud agenda gaat niet meer | dennisr | iCloud | 11 | 08-02-13 21:22 |
Icloud sync met 2 computers outlook 2010 | palbada | iCloud | 0 | 29-08-12 22:46 |
Iphone synchroniseert niet meer met Outlook agenda | Moemie | iPhone algemeen | 2 | 18-06-12 13:03 |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? | Scampi | iPhone algemeen | 0 | 04-08-10 14:01 |
|
|