Iphone synchroniseert niet meer met Outlook agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort synchroniseert Itunes niet meer met mijn Iphone. Niet via I-Cloud, en ook niet meer rechtstreeks via I-Tunes. Niet vanaf de computer en niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone synchroniseert niet meer met Outlook agenda
Sinds kort synchroniseert Itunes niet meer met mijn Iphone. Niet via I-Cloud, en ook niet meer rechtstreeks via I-Tunes. Niet vanaf de computer en niet meer vanaf de Iphone.
Wat nu? Iemand een oplossing? ik gebruik MS Office 2007, en IOS 5.0.1 (aan beiden is niets veranderd), Itunes 10.6.3.25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik geen outlook, maar wel de gmail agenda.
Ook deze wil af en toe niet meer synchroniseren. Wel verwijder ik de agenda van de iPhone en zet daarna de verbinding weer aan. Dan vult de agenda zich weer en werkt de sync ook weer naar behoren. Misschien is dit een suggestie? Succes. |
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande draad. Daar ben ik met een gelijkaardig probleem bezig.
http://forum.iculture.nl/f147/icloud...s-outlook.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
Agenda synchroniseert niet meer met outlook | lineke | iPhone Apps | 0 | 14-10-10 23:05 |
agenda outlook synchroniseert niet meer | ivanhalsberghe | iTunes | 0 | 09-09-10 00:51 |
Itunes synchroniseert niet met Outlook agenda/contacts na fw update 3.1.2 | miltonvv | iTunes | 17 | 28-04-10 21:45 |
|
|