FaceTime op iphone uit Dubai? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort naar Abu Dhabi (Verenigde Arabische Emiraten). Nu wil ik daar misschien een iPhone kopen. Maar nu hoorde ik dat er geen FaceTime ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FaceTime op iphone uit Dubai?
Ik ga binnenkort naar Abu Dhabi (Verenigde Arabische Emiraten).
Nu wil ik daar misschien een iPhone kopen. Maar nu hoorde ik dat er geen FaceTime op de modellen zitten die ze daar verkopen. Weet iemand of dit waar is? Zo ja, is het mogelijk om dan alsnog Facebook erop te gebruiken (voor in Nederland) Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt het over zowel Facebook als FaceTime. Bewust, of is eentje een tikfout?
|
|||
|
|||
Het os inderdaad een tikfout. Het gaat alleen over FaceTime
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen enkele kennis over de apparaten die in dubai worden aangeboden. Wel weet ik dat als je een originele iPhone 4 en of hoger koopt, je ermee kan facetimen.
|
|
|||
|
|||
Ja, het is correct: op iDevices uit de VAE is FaceTime geblokkeerd.
Je kunt het er ook niet opzetten! (alleen met een jailbreak schijnt er een workaround te zijn) |
|
||||
|
||||
Koop je toch hier in NL je iPhone neem je die mee...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen in Dubai, Dhaka of Hong Kong? | Ilseee | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 10-01-12 11:25 |
FaceTime activeren iPhone uit Mid.Oosten | jov | iPhone algemeen | 1 | 07-11-10 10:25 |
iPhone 3G Dubai | ber00469 | Chat en geruchten | 5 | 05-08-08 11:41 |
Iphone uit Dubai | evexel | Archief | 89 | 21-02-08 04:14 |
|
|