//

iPhone kopen in Dubai, Dhaka of Hong Kong?

iPhone kopen in Dubai, Dhaka of Hong Kong? discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Heee Binnenkort gaat er iemand die ik ken via Dubai naar Dhaka in Bangladesh om vervolgens een week later door te vliegen naar Hong Kong. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-12, 17:17
Ilseee Ilseee is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone kopen in Dubai, Dhaka of Hong Kong?

Heee

Binnenkort gaat er iemand die ik ken via Dubai naar Dhaka in Bangladesh om vervolgens een week later door te vliegen naar Hong Kong.
Ik ben van plan om een iPhone 4s te kopen en hij wil er wel 1 voor me meenemen uit 1 van die steden omdat ik heb gehoord dat ze in het buitenland nog wel eens goedkoper kunnen zijn. Weten jullie misschien waar in 1 van deze 3 steden ze goedkoper zijn & of het ook veilig is om daar 1tje te kopen?

bedankt alvast voor het antwoord!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-12, 00:51
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Als het in een officiële apple store gekocht word, kun je er van uitgaan dat die hier 100% zal werken. Of ze goedkoper zijn, zul je zelf moeten uitzoeken.
  #3  
Oud 10-01-12, 11:17
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ik zou daar maar niet al te zeker van zijn. Want in amerika verkocht Apple stores ook gewoon AT&T. Dus goed navragen, voordat je met een mooie ipod eindigt!
__________________
Revenge of the nerd..
  #4  
Oud 10-01-12, 11:25
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Over dit soort vragen is er al wel heel wat geschreven. Vandaar een slotje hier!
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kopen iPad2 op Hong Kong AIRPORT maccor iPad algemeen 2 29-08-11 19:03
iPhone kopen in Hong Kong? Zhane Koopinformatie Rest van de wereld 13 01-06-11 23:20
iPhone Kopen In Hong Kong/Singapore Joppuh Koopinformatie Rest van de wereld 17 28-10-09 13:49
iPhone in Hong Kong SeppaR Koopinformatie Rest van de wereld 2 29-07-08 01:31
IPhone kopen in Hong Kong of Kuala Lumpur KweLu Koopinformatie Rest van de wereld 6 22-04-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.