Kopen iPad2 op Hong Kong AIRPORT discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn vriendin gaat volgende week naar Australië en vliegt via Hong Kong Airport (HKAI). Zij wil daar graag een iPad2 kopen omdat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kopen iPad2 op Hong Kong AIRPORT
Beste mensen,
Mijn vriendin gaat volgende week naar Australië en vliegt via Hong Kong Airport (HKAI). Zij wil daar graag een iPad2 kopen omdat de prijzen op HKAI volgens mij aanmerkelijk goedkoper zijn dan elders, tenminste als ze daar het zelfde prijs rekeken als in de officiële Applestore van Hong Kong, maar daar ga ik vanuit. De prijs zou voor een iPad2 32Gb 4688 HK Dollar zijn, omgerekend volgens de koers van vandaag € 415. Nou is mijn vraag uiteraard, zijn er mensen die ervaring hebben met kopen op HKAI en/of zijn er valkuilen. Hopelijk kunnen jullie me helpen, Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zo ver als ik me kan herinneren moet je dan inportkosten betalen. En denk eraan dat China goed is in het namaken .... Ik had het niet gedaan maar dat ben ik. Je bent maar een paar tientjes goedkoper uit en als er problemen mee zijn heb je veel problemen met je garantie. maar ik kan het verkeerd hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij als je onder de € 430 blijft is het vrij van invoerrechten. Ik bedoel kopen bij een store op de Hong Kong airport, dus officieel en geen namaak Het voordeel is geen enkele tientjes maar tot zo'n € 200 voor een iPad2 64 Gb. Zijn er mensen met ervaringen? Groet, Cor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen in Hong Kong? | Zhane | Koopinformatie Rest van de wereld | 13 | 01-06-11 23:20 |
iPhone Kopen In Hong Kong/Singapore | Joppuh | Koopinformatie Rest van de wereld | 17 | 28-10-09 13:49 |
Hong Kong | hbieshe | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 23-10-09 21:06 |
What about Hong Kong | alexanderh | Chat en geruchten | 1 | 14-06-09 13:51 |
IPhone kopen in Hong Kong of Kuala Lumpur | KweLu | Koopinformatie Rest van de wereld | 6 | 22-04-08 19:44 |
|
|