//

Films en foto's naar iTunes slepen lukt niet

Films en foto's naar iTunes slepen lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een paar dagen geleden een Ipad 2 aangeschaft. Muziek en boeken heb ik al naar mijn iTunes gesleept en toen gesynchroniseerd met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-11, 23:08
Sappas Sappas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 15
Standaard Films en foto's naar iTunes slepen lukt niet

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een Ipad 2 aangeschaft.
Muziek en boeken heb ik al naar mijn iTunes gesleept en toen gesynchroniseerd met mijn Ipad 2.
Dit ging zonder problemen.

Vervolgens dacht ik dit ook te doen met films en ik heb dit in eerste gedaan met een avi-formaat omdat de Ipad dit verwacht.
Als ik het avi-filmpje sleep naar mijn iTunes-bibliotheek naar mijn Windows PC dan gebeurt er niets.
Het lijkt net of ergens een blokkade zit.

Ook met foto's in jpeg-formaat lukt me niet.

Wie kan deze onervaren Ipad 2-gebruiker helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-11, 23:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als je films/series/soaps en dergelijke in avi-xvid-mkv bestanden enzo hebt dan moet je je de app movie player aanschaffen of av player.

Op 2min tijd kan je je film in die app steken en kan je beginnen kijken op je ipad.

Voor foto's kan je photosync gebruiken, gaat draadloos, denk wel dat dat met deze app moet lukken.
  #3  
Oud 29-08-11, 00:11
Sappas Sappas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Als je films/series/soaps en dergelijke in avi-xvid-mkv bestanden enzo hebt dan moet je je de app movie player aanschaffen of av player.

Op 2min tijd kan je je film in die app steken en kan je beginnen kijken op je ipad.

Voor foto's kan je photosync gebruiken, gaat draadloos, denk wel dat dat met deze app moet lukken.
Bedankt voor je reactie.

Als ik het goed begrijp dan koop ik de app movie player in Itunes Store in Itunes onder mijn Windows XP .
Deze wordt dan geïnstalleerd in Itunes onder mijn Windows XP.
Kan ik dan mijn films in avi/mpg/video-TS slepen naar de bibliotheek Films en worden ze dan automatisch geconverteerd?
Vervolgens synchroniseer ik mijn Ipad 2 met iTunes.

Gebeurt dit ongeveer ook hetzelfde met. photosync.

Ik merk dat ik erg weinig weet van de Ipad 2 en ik heb de handleiding al doorgenomen, maar kom er niet goed wijs uit.
Misschien heeft dit ook te maken dat ik niet meer de jongste ben
  #4  
Oud 29-08-11, 00:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Je moet gewoon doen wat ik zeg want je haalt er zaken bij die ik nergens heb gezegd .

Ik ga mijn best doen om het uit te leggen;

Je schaft je eerst bv movie player aan ja? Deze app moet op je ipad staan en deze app moet als je je ipad aan je pc aansluit ook daar opstaan. Je klikt dus op je device en ga dan naar apps, je zal dan al je aangekochte apps zien staan ja, dan moet je naar onderaan gaan, daar ga je movie player apart zien staan (mss samen met een paar anderen), daar kan je op movie player klikken en dan zie je toevoegen staan of add; klik daarop en zo kan je naar je avi file gaan al dan niet met de subs die er los bijzitten of niet, dan moet je deze aanklikken en deze begint vanzelf dan de film in die app te steken. En dan staat de film erop, dan de app openen op je ipad en dan mot je de film zien staan.

Dienen itunes films heb je nie nodig .Laat dat gewoon zo, moet je niet eens aankomen .
  #5  
Oud 29-08-11, 01:33
Sappas Sappas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je moet gewoon doen wat ik zeg want je haalt er zaken bij die ik nergens heb gezegd .

Ik ga mijn best doen om het uit te leggen;

Je schaft je eerst bv movie player aan ja? Deze app moet op je ipad staan en deze app moet als je je ipad aan je pc aansluit ook daar opstaan. Je klikt dus op je device en ga dan naar apps, je zal dan al je aangekochte apps zien staan ja, dan moet je naar onderaan gaan, daar ga je movie player apart zien staan (mss samen met een paar anderen), daar kan je op movie player klikken en dan zie je toevoegen staan of add; klik daarop en zo kan je naar je avi file gaan al dan niet met de subs die er los bijzitten of niet, dan moet je deze aanklikken en deze begint vanzelf dan de film in die app te steken. En dan staat de film erop, dan de app openen op je ipad en dan mot je de film zien staan.

Dienen itunes films heb je nie nodig .Laat dat gewoon zo, moet je niet eens aankomen .
Weer bedankt, dit is nu gelukt voor een MPG file.

Nu ben ik bezig om een DVD naar mijn Ipad 2 over te zetten.
De DVD besvat 2 mappen: Audio_TS en Video_TS.
Audio_TS bevat geen bestanden en Video_TS bevat 8 bestanden.
Ik heb nu de 8 bestanden in de Video_TS overgezet naar de Ipad 2 via de MoviePlayer.
In Ipad 2 zijn er nu 4 files aangemaakt: Video_TS 6,03 MB, VTS_01_1 976,73 MN, VTS_01_2 976,78 MB en VTS_01_3 145,65 MB.
Is het mogelijk om hier een film van te maken?
  #6  
Oud 29-08-11, 01:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Hm, das alweer wat anders datte, dat lukt me zelf helaas niet . Ik zou dat zelf nog eens moeten testen of dat wel gaat.

Altijd best avi-mkv-dvix bestanden downloaden als je kan. (dat kan zijn dat mee zo'n programma als handbrake ofzo gaat maar dat duurd een denk ik 2tal uur,veel tijdverspilling vind ik).
Tenzij iemand anders hier in deze wel meer ervaring mee heeft?

Ik weet redelijk wat maar ook nie alles, sorry .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2011 om 00:38 ----------

Voor foto's kan je photosync aanschaffen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 29-08-11 om 01:56.
  #7  
Oud 29-08-11, 02:02
Sappas Sappas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 15
Standaard

Nu heb ik de 4 files in de iPad verwijderd en nu heb ik in de Movie-Player documenten i.p.v. 8 bestanden nog maar 4 bestanden staan.

Deze 4 wil ik ook nog verwijderen uit de Movie-Player documenten. Ik heb van alles geprobeerd en het lukt me niet.

Graag weer assistentie.
  #8  
Oud 29-08-11, 02:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sappas Bekijk bericht
Nu heb ik de 4 files in de iPad verwijderd en nu heb ik in de Movie-Player documenten i.p.v. 8 bestanden nog maar 4 bestanden staan.

Deze 4 wil ik ook nog verwijderen uit de Movie-Player documenten. Ik heb van alles geprobeerd en het lukt me niet.

Graag weer assistentie.

Hm, ook als je de ipad afgekoppelt hebt enz...?
De apps onderaan eens gewist?
Itunes eens wegdoen en meteen terug opstarten?

Je kan op je homebutton dubbelklikken en dan verschijnen je laatst gebruikte apps onderaan, je kan deze altijd eens wissen.

Desnoods als dit allen nie gaat dan wis je de app van movie player en zet deze er nadien terug op .
Maar tis het beste als je films download je dus avi bestanden en mss mkv-dvix bestanden download.
  #9  
Oud 29-08-11, 02:16
Sappas Sappas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hm, ook als je de ipad afgekoppelt hebt enz...?
De apps onderaan eens gewist?
Itunes eens wegdoen en meteen terug opstarten?

Je kan op je homebutton dubbelklikken en dan verschijnen je laatst gebruikte apps onderaan, je kan deze altijd eens wissen.

Desnoods als dit allen nie gaat dan wis je de app van movie player en zet deze er nadien terug op .
Maar tis het beste als je films download je dus avi bestanden en mss mkv-dvix bestanden download.
Moet ik dan de app movie player op iTunes verwijderen.
Zo ja hoe doe ik dit dan?
Als ik deze verwijder op de iPad dan zal ik deze weer moeten betalen.

Ik zal voortaan avi-bestanden gebruiken en niet meer Video_TS.
  #10  
Oud 29-08-11, 02:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sappas Bekijk bericht
Moet ik dan de app movie player op iTunes verwijderen.
Zo ja hoe doe ik dit dan?
Als ik deze verwijder op de iPad dan zal ik deze weer moeten betalen.

Ik zal voortaan avi-bestanden gebruiken en niet meer Video_TS.
Je gooit de app er bv eerst eens af op je ipad, ik veronderstel je wel al weet hoe dat moet?

Dan ga je via je ipad naar de appstore en download je opnieuw de app movie player, je hebt deze aangekocht, het is maar éénmalige betaling, download deze dan maar, je moet geen schrik hebben .

ps; heb je de andere mogelijkheden al geprobeert?

Alleen bij muziek zou je opnieuw moeten betalen, bij apps niet.
  #11  
Oud 29-08-11, 02:31
Sappas Sappas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je gooit de app er bv eerst eens af op je ipad, ik veronderstel je wel al weet hoe dat moet?

Dan ga je via je ipad naar de appstore en download je opnieuw de app movie player, je hebt deze aangekocht, het is maar éénmalige betaling, download deze dan maar, je moet geen schrik hebben .

ps; heb je de andere mogelijkheden al geprobeert?

Alleen bij muziek zou je opnieuw moeten betalen, bij apps niet.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
De Movie-Player Documenten bevatten nu geen files meer.

Bedankt voor je ondersteuning, ik heb weer veel geleerd en ik hoop dat ik je vaker kan raadplegen.

Nu ga ik slaapjes doen
  #12  
Oud 29-08-11, 02:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sappas Bekijk bericht
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
De Movie-Player Documenten bevatten nu geen files meer.

Bedankt voor je ondersteuning, ik heb weer veel geleerd en ik hoop dat ik je vaker kan raadplegen.

Nu ga ik slaapjes doen
Oke, ik ga ook gaan slapen.

Als je avi bestanden ofzo in de app zal steken dan kan je die avi file in die app van movie player zelf wissen nadien, nogal logisch ook want het zou te gek zijn mocht je iedere keer opnieuw die app te moeten gaan wissen .
  #13  
Oud 29-08-11, 18:05
Sappas Sappas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Oke, ik ga ook gaan slapen.

Als je avi bestanden ofzo in de app zal steken dan kan je die avi file in die app van movie player zelf wissen nadien, nogal logisch ook want het zou te gek zijn mocht je iedere keer opnieuw die app te moeten gaan wissen .
Ik heb een mpg-bestand geladen in Movie-Player Document en toen gesynchroniseerd naar de iPad.
Wis ik dit bestrand in de iPad dan wordt dit bij de koppeling tussen de iPad en iTunes automatisch gewist in de Movie-Player Document.
Er is geen mogelijkheid om rechtstreeks iets te wissen uit de Movie-Player Document.

PhotoSync werkt dit ongeveer hetzelfde als de Movie-Player m.a.w. moet ik onder PhotoSync ook de foto's laden en dan worden ze daar automatisch geconverteerd.

Er wordt gesproken over 2 apps: PhotoSynthesis en PhotoSync - wirelessly transfers your photo's and videos.
Ik vermoed dat je PhotoSync -wirelessy bedoelt.
  #14  
Oud 29-08-11, 18:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sappas Bekijk bericht
Ik heb een mpg-bestand geladen in Movie-Player Document en toen gesynchroniseerd naar de iPad.
Wis ik dit bestrand in de iPad dan wordt dit bij de koppeling tussen de iPad en iTunes automatisch gewist in de Movie-Player Document.
Er is geen mogelijkheid om rechtstreeks iets te wissen uit de Movie-Player Document.

PhotoSync werkt dit ongeveer hetzelfde als de Movie-Player m.a.w. moet ik onder PhotoSync ook de foto's laden en dan worden ze daar automatisch geconverteerd.

Er wordt gesproken over 2 apps: PhotoSynthesis en PhotoSync - wirelessly transfers your photo's and videos.
Ik vermoed dat je PhotoSync -wirelessy bedoelt.
PhotoSync -wirelessy staat totaal los van movie player; movie player is voor films en photosync voor foto's.
Voor documenten en bestanden kan je de app goodreader gebruiken..
  #15  
Oud 29-08-11, 18:25
Sappas Sappas is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
PhotoSync -wirelessy staat totaal los van movie player; movie player is voor films en photosync voor foto's.
Voor documenten en bestanden kan je de app goodreader gebruiken..
Ik heb de foto's op mijn tower pc die is via een ethernet-kabel verbonden aan het modem/router van Ziggo.

Ik kan dus niet wireless werken tussen mijn Tower en mijn iPad.

Wat vind je van Photo Transfer, daar lees ik zeer goede kritieken over?
  #16  
Oud 29-08-11, 18:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sappas Bekijk bericht
Ik heb de foto's op mijn tower pc die is via een ethernet-kabel verbonden aan het modem/router van Ziggo.

Ik kan dus niet wireless werken tussen mijn Tower en mijn iPad.

Wat vind je van Photo Transfer, daar lees ik zeer goede kritieken over?
Je moet het adres intypen die photosync aangeeft, zo kan je foto's naar je ipad overzetten of van je ipad naar je pc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: foto's syncen met iTunes lukt niet slenskie Muziek, foto & video 0 12-02-11 12:58
Windows: Muziek van ITunes naar map slepen Stefandaman iTunes 2 20-10-10 12:06
Video: sommige films van iphone naar itunes (mac) lukt niet, Misschien te lang? bienknust Muziek, foto & video 0 21-10-09 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:37.