zoek iphone uit (gestolen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. ik ben mijn iphone 5s verloren. dom genoeg van mij stond 'zoek mijn iphone' uit. ik veronderstel dat de vinder hem gewoon kan leeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoek iphone uit (gestolen)
Hallo.
ik ben mijn iphone 5s verloren. dom genoeg van mij stond 'zoek mijn iphone' uit. ik veronderstel dat de vinder hem gewoon kan leeg wipen nu klopt dat? dat er geen icloud beveiliging meer zal opzitten. Nu is mijn vraag kan ik hem OOIT nog terugvinden. of eenmaal gereset en nieuwe icloud account is hij hopeloos verloren. ik probeer al 3 dagen quasi elk uur op icloud en die blijft maar offline staan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus ik kan hem nooit meer terugvinden via zoek iphone? :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je zou eens langs de pliesie kunnen gaan en vragen of een eerlijk iemand hem heeft gevonden
en je zou je iphone eens kunnen bellen mss neemt de vinder hem op , er zijn nog eerlijke vinders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gestolen iphone terug via app 'Zoek iPhone' | ReneMin | iPhone algemeen | 2 | 19-03-13 16:30 |
iPhone gestolen. Wat doet 'Zoek mijn iPhone'? | smcfp | iPhone algemeen | 22 | 30-06-12 19:11 |
Zoek mijn iphone eenvoudig uit te zetten, waarom | hawtin | iCloud | 4 | 21-11-11 23:39 |
iPhone uit 'Zoek mijn iPhone' verwijderen | KK001 | Archief | 0 | 07-01-11 13:09 |
|
|