Scheurtjes achter glas iPhone 5c? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren scheurtjes aan de randen van het touchscreen van mijn iPhone 5c ontdekt, onder het glas dus. Ik heb geprobeerd een foto hiervan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scheurtjes achter glas iPhone 5c?
Ik heb gisteren scheurtjes aan de randen van het touchscreen van mijn iPhone 5c ontdekt, onder het glas dus. Ik heb geprobeerd een foto hiervan te maken, heeft iemand dit eerder gezien? Ook lijkt het soms of het glas een klein beetje los zit, maar dit verdwijnt weer nadat ik er op heb gedrukt.
Mijn iPhone zit altijd in een beschermhoes, is verder dus ook nog in perfecte staat. Ik heb mijn iPhone bij Dixons gekocht, waar ze 3 jaar garantie op Apple producten hanteren. Kan ik het beste naar een Dixons gaan, Apple bellen of direct naar een Apple Store? Ik wil uiteraard zo kort mogelijk zonder iPhone zitten.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scheurtjes iPhone 3gs | bco | iPhone algemeen | 1 | 09-12-11 22:01 |
stof achter glas | blablaman | iPhone algemeen | 2 | 15-08-10 12:18 |
thinner ( jawel ! ) achter glas | Nicolas V | iPhone algemeen | 15 | 22-04-10 23:18 |
personen achter glas in je iphone als contacten opslaan | truckdiver | Chat en geruchten | 24 | 29-05-08 14:03 |
|
|