iPhone 6: Shutter geluid ook aanwezig bij sound off discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel lullig en klein, maar ik ga de vraag toch stellen: Ik heb sinds begin december een iPhone 6 16gb. Deze staat eigenlijk altijd op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 6: Shutter geluid ook aanwezig bij sound off
Heel lullig en klein, maar ik ga de vraag toch stellen:
Ik heb sinds begin december een iPhone 6 16gb. Deze staat eigenlijk altijd op stil (schuifje naar achter), maar toch als ik een screenshot of een foto maak blijft het shutter geluid aanwezig. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Verder is alles stil, en staat het volume en belgeluid ook helemaal laag dus is het, lijkt me, geen defect in het schuifje o.i.d.? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vreemd inderdaad. Al een harde reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Dat is toch een verplicht iets zodat je niet stiekem foto s kan maken dacht ik.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb ik inderdaad ook geprobeerd, haalt niets uit.
Citaat:
Bij een Japanse iPhone kan het shuttergeluid dus blijkbaar niet uit gezet worden. Zucht... Haha Bedankt voor de reacties in ieder geval! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
No Shutter Sound | ruffian | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-03-11 15:06 |
Op iPhone aanwezig en bij MobileMe verdwenen | ruwepit | iTunes | 0 | 29-01-11 00:42 |
iPhone trilt NIET & ook geen geluid meer bij sms | angelo123 | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 10:42 |
Geen geluid, ook niet bij oordopjes. | Djabber | iPhone algemeen | 3 | 13-05-08 12:30 |
|
|