server instellingen blijven vast staan (op controleren) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) eerst had ik het probleem dat ik elke keer maar een paar dagen uitgaande mail heb, nu heb ik verschillende pogingen ondernomen waaronder poort 587 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
server instellingen blijven vast staan (op controleren)
eerst had ik het probleem dat ik elke keer maar een paar dagen uitgaande mail heb, nu heb ik verschillende pogingen ondernomen waaronder poort 587 vervangen door 25 en nadat ik gereed drukte is de controleren modus aangegaan en daar komt hij niet van af. heb het nu helemaal voor elkaar, al heb ik wel inkomende mail,
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mails blijven op de server staan van telenet | Murdock24 | iPhone algemeen | 6 | 11-12-11 23:15 |
Games blijven op scherm staan | gitaarman | iPhone Games | 0 | 25-03-11 21:35 |
Iphone loopt vast tijdens controleren herstel | mlzdus | iPhone algemeen | 0 | 19-10-10 22:52 |
Meldingen blijven staan | Don_Fer | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-06-09 18:21 |
Updates in installer blijven staan | Buzz | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-03-08 14:17 |
|
|