vraag over de garantie van vodafone

vraag over de garantie van vodafone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone komt bij Vodafone weg en Ik zit nu in het 2e jaar van de garantie termijn. De garantie loopt dus via vodafone dacht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 December 2014, 21:38
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.6]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.6]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 25 February 2014
Berichten: 19
Standaard vraag over de garantie van vodafone

Mijn iPhone komt bij Vodafoneicon weg en Ik zit nu in het 2e jaar van de garantie termijn.
De garantie loopt dus via vodafone dacht ik omdat apple standaard maar een jaar garantie geeft.
Nu heeft mijn iPhone 5 kuren dat de 3/4G verbinding vaak wegvalt en het toestel soms spontaan uitvalt, heb hem al in fabrieksinstellingen gezet en ook al een nieuwe simkaart gehad maar de problemen blijven.
Nu wil ik dus graag beroep doen op mijn garantie maar ik vraag mij de volgende dingen af.

- hoe lang ben ik het toestel kwijt?
- krijg ik een nieuwe of word dit toestel gerepareerd?
- hoef ik niks te betalen?
- ik ben niet de persoon die het contract heeft afgesloten waarbij de iphone is geleverd maar heb dit toestel van diegene overgekocht, maakt dit uit?


Groeten Daniel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29 December 2014, 23:34
» iPhone 6s Plus 128GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 January 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 740
Standaard

Hoe lang je hem kwijt bent weet ik niet.
Toestel wordt gerepareerd, je krijgt geen nieuwe.
Normaal gesproken betaal je niets, je hebt immers garantie.
Als je een kopie van het Vodafoneicon contract hebt zal vodafone je denk ik wel helpen, zonder contract papieren doen ze heel moeilijk.
  #3  
Oud 30 December 2014, 13:44
dvischjager's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 128GB (Gitzwart) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 30 January 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 942
Send a message via twitter to dvischjager
Standaard

Vroeger toen ik nog een BlackBerry had is hij twee keer dusdanig kapotgegaan en hij kon bij beide keren niet gerepareerd worden. Ze proberen het toestel voor je te maken, maar als dat niet lukt krijg je een nieuwe. Ik zat volgens mij maar een weekje zonder BlackBerry. Ik neem aan dat het ook zo werkt bij iphones (nog geen ervaring).

Waarschijnlijk valt niet alles onder je garantie, dus dat zul je even moeten checken op de Vodafoneicon website.

Bij mijn BlackBerry hoefde ik niets te betalen, maar het was ook niet mijn schuld dat hij kapotging (scherm werd wit, niets hielp).
__________________
Daniel
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iphone5 Vodafone pompino iPhone algemeen 4 24 September 2014 10:37
Vraag over garantie ipad... gebroken beelscherm Sugamilk iPad algemeen 13 21 June 2012 17:34
Garantie Vraag ghaghamashibaba iPhone algemeen 2 4 September 2011 20:56
Iphone garantie/reparatie vraag john1979 T-Mobile 32 9 April 2010 09:51
vodafone abonnement vraag desmodus Vodafone 4 20 November 2008 20:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.