//

Garantie iphone5 Vodafone

Garantie iphone5 Vodafone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Mijn accu van de iphone 5 die is niet meer goed, dus uitvallen bij 30-40 procent, of nadat die uit is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-14, 09:32
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard Garantie iphone5 Vodafone

Ik heb een probleem. Mijn accu van de iphone 5 die is niet meer goed, dus uitvallen bij 30-40 procent, of nadat die uit is gevallen, soms een uur aan de oplader voordat die weer opstart.

Heb Apple hiervoor gebeld, hun hebben een diagnosetest uitgevoerd, en inderdaad de accu is niet meer goed. Echter, zegt Apple dat hun 1 jaar garantie geven, en daarna moet ik bij de provider zijn. Dat is in mijn geval Vodafone.

Heb Vodafone gecontacteerd, en hun melden mij dat de garantie op de batterij maar 6 maanden is! En dat ik zelf een batterij moet aanschaffen.

Ik vind dit eigenlijk ongeloofwaardig, en vind het ook vreemd. Want als ik de batterij ga wisselen, dan moet ik de telefoon openen. Verbreek ik hiermee niet de (garantie)verzegeling?

Dus klopt het echt dat er maar 6 maanden garantie is voor de accu. of weet de medewerker zelf niet de garantieregels.

Ik hoor het graag van mensen die hier meer over weten, of die hier ervaring mee hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-14, 09:38
mack80 mack80 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Heb je misschien niet de mazzel dat jouw toestel onder het batterijprogramma van Apple valt (kosteloos vervangen)
Verder herinner ik mij uit een stuk dat 6 maanden garantie alleen telt als batterij te wisselen is.
Anders gewoon de geldende 2 jaar.

Lees op de site van Apple dat batterij 1 jaar garantie heeft
  #3  
Oud 24-09-14, 09:52
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard

Nee helaas val ik daar niet onder. Heb ik al naar gekeken.

Nog een detail trouwens: ik had eerder problemen met me iphone5 en heb deze toen opgestuurd voor reparatie via Vodafone. Toen had ik mijn telefoon net nieuw. 2 weken later, kreeg ik een nieuwe iphone van Vodafone.

Niet veel later, weer problemen. Dit keer met de connector.

Was toen toevallig in de buurt van de Applestore in Amsterdam, en kreeg toen ook weer een andere iphone.

En nu intussen mijn derde iphone 5 in 2 jaar, problemen met mijn accu.
  #4  
Oud 24-09-14, 10:10
mack80 mack80 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Heb het ook gehad met m'n 5. Op rare momenten uitgaan terwijl percentage nog aangaf dat ik stroom had.
Batterij vervangen en opgelost.
Bij je provider ga je denk ik niks halen aangezien garantie Apple al is verlopen.
Toen ik het probleem had gewoon laten ophalen door proassist. €40 eigen risico voor nieuwe batterij en behoud garantie
  #5  
Oud 24-09-14, 10:37
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard

Maar die 40, is dat all in?

Of wat heeft het jou totaal gekost?

En eigenlijk gaat het mij niet om de kosten, heb de iphone6 al besteld, en krijg die binnenkort. Het gaat er mij meer om, vanwege de "valse" informatie die ik krijg van Vodafone.

En ik wil gewoon waar ik recht op heb. Niets meer.

En garantie Apple heeft niets met garantie van Vodafone te maken. Sterker nog, inprincipe heb ik ook niks met Apple (de fabrikant) te maken. Ik heb mijn telefoon gekocht bij Vodafone, dus die zijn primair verantwoordelijk voor mijn probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 14:18
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? adamba iPhone algemeen 4 24-04-12 11:07
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? flyingdutchjan Vodafone 1 11-02-12 13:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.