mail direct binnen halen iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, is het ook mogelijk om bij een iphone 6 direct nieuwe mail binnen te halen? Hij haalt nu pas om de 15 minuten de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail direct binnen halen iphone 6
Hallo, is het ook mogelijk om bij een iphone 6 direct nieuwe mail binnen te halen?
Hij haalt nu pas om de 15 minuten de mail binnen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb live mail.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mijn vorige iphone 5 wou het wel maar op de 6 blijkbaar niet
|
|
|||
|
|||
Live (hotmail) ondersteunt ook eas. Je moet het wel als exchange mailbox instellen
|
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dat?
|
|
|||
|
|||
Kijk in je instellingen v/d mail, contacten en agenda. Onder je account(s) zie je "Nieuwe gegevens". Daar kan je aangeven per dienst of deze al dan met 'Push' of 'Fetch' moeten opgehaald worden
|
|
|||
|
|||
Dat staat allemaal wel goed.
Maar je kunt hem alleen maar instellen dat hij op zijn snelst elk kwartier de mail binnenhaalt. Bij de iphone 5 kon je hem instellen per minuut. Dit is voor mij belangrijk ivm.camera beveiliging met mail alarm. |
|
|||
|
|||
Bedoel je met "Live mail" de vroegere hotmail die nu "outlook" noemt ?
Die ondersteunt push en push moet uiteraard aanstaan. Bij Fetch is het inderdaad om het kwartier de snelste instelling. |
|
|||
|
|||
Mijn email adres is ......@live.nl
|
|
|||
|
|||
Dan is het een outlook en die ondersteunt push.
Ik vermoed dat je push niet aangeduid hebt of aangezet hebt bij je mail account van ..@live.nl Bij mij werkt het in elk geval. |
|
|||
|
|||
Ik kan alleen maar kiezen tussen elk kwartier,half uur,uur en handmatig.
|
|
|||
|
|||
Maak een nieuw outlook.com mail account aan op de iPhone met de gegevens van jouw live.nl account. Stel het account dan op "push" in. Verwijder dan het oude live.nl account.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad | swarfega | iPad algemeen | 2 | 10-02-12 18:15 |
Mail elke 5 min binnen halen | djkavaa | iPhone algemeen | 19 | 23-01-12 12:55 |
Accounts blijken geen mail binnen te halen | rsvh | iPhone algemeen | 14 | 12-08-08 11:23 |
Gmail probleem mail binnen halen | PriZe | iPhone algemeen | 4 | 23-01-08 11:21 |
|
|