Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet hoe ik Lotus Notes mail kan binnen halen via mijn Ipad? Apps lotus notes krijg ik niet werkend Kan wel via de website ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad
Wie weet hoe ik Lotus Notes mail kan binnen halen via mijn Ipad?
Apps lotus notes krijg ik niet werkend Kan wel via de website in mijn e-mail komen met een omweg Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met IBM Lotus Notes Traveler zou het moeten werken.
|
|
|||
|
|||
ik wil mijn agenda van Lotus notes op mijn iPhone 3G
Hoi,
Ik heb een vergelijkbare vraag, via de zaak gebruiken we Lotus notes, echter wil op mijn iPhone (3G) de agenda kunnen inzien en gebruiken, adressen (contacten ) zou handige zijn maar niet echt noodzakelijk... Is er niemand die mij op het juiste spoor kan zetten Gr. Rolph vd Molen QUOTE=swarfega;633623]Wie weet hoe ik Lotus Notes mail kan binnen halen via mijn Ipad? Apps lotus notes krijg ik niet werkend Kan wel via de website in mijn e-mail komen met een omweg Alvast bedankt[/QUOTE] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail elke 5 min binnen halen | djkavaa | iPhone algemeen | 19 | 23-01-12 12:55 |
Accounts blijken geen mail binnen te halen | rsvh | iPhone algemeen | 14 | 12-08-08 11:23 |
Windows: Lotus Notes | nicoep | Desktop-applicaties | 13 | 25-07-08 15:05 |
Gmail probleem mail binnen halen | PriZe | iPhone algemeen | 4 | 23-01-08 11:21 |
|
|