Meerdere reservekopies voor iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn iPhone heeft oudejaarsnacht niet goed verteerd. Toen ik wakker werd, was mijn iPhone blijkbaar volledig gereset. Volgens mij heeft een of andere grapjas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere reservekopies voor iphone?
Beste,
Mijn iPhone heeft oudejaarsnacht niet goed verteerd. Toen ik wakker werd, was mijn iPhone blijkbaar volledig gereset. Volgens mij heeft een of andere grapjas dat gedaan. Toen ik mijn iPhone 's morgens aansloot op m'n laptop. Heeft iTunes automatisch een reservekopie gemaakt, waardoor de laatste reservekopie er eentje is van waneer al mijn data en apps al verwijderd waren. Ik kan precies ook maar 1 reservekopie selecteren, terwijl sommige vrienden zeggen dat ze er meerdere kunnen selecteren? Kan iemand mij helpen om alsnog aan een goede reservekopie te geraken? Alvast bedankt, Willem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hi!
Als je meerdere malen een reservekopie via je PC hebt gemaakt, zouden er ook meerdere kopieën moeten zijn. Het kan ook zo zijn dat je je kopieën hebt gemaakt via iCloud, in plaats van iTunes. Deze zijn niet zichtbaar in iTunes en kun je alleen inzien middels de configuratie van de iPhone.
|
|||
|
|||
Citaat:
En uit "privacy-overwegingen" werkte ik ook niet via de cloud. Alles weg dus. Damn. |
|
||||
|
||||
Inderdaad. iTunes maakt alleen lokaal een reservekopie.
Misschien handig voor in de toekomst: iTunes: uw muziek overzetten naar een nieuwe computer - Apple Support |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als dat zo is dan toch maar de volgende keer iets aan je instellingen veranderen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reservekopies verwijderd | Kriske1986 | iPhone algemeen | 2 | 31-05-13 15:48 |
Meerdere reservekopies voor 1 toestel? | Damppy | iPhone algemeen | 4 | 25-11-11 19:29 |
|
|