Iphone 6 plus begint te buigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een update dan maar: Ik ben vanmiddag naar de Apple store geweest. De 'genius' gaf eigenlijk vrijwel meteen aan dat het wel onder de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even een update dan maar:
Ik ben vanmiddag naar de Apple store geweest. De 'genius' gaf eigenlijk vrijwel meteen aan dat het wel onder de garantie zou gaan vallen. Omdat de telefoon verder perfect in orde was, het nog meeviel en het buigen op een plek zat waar het inderdaad wel eens vaker voor kwam (wel zeldzaam, maar ze hebben meerdere gevallen gehad ook daar) Na wat overleg met een collega kreeg ik keurig netjes een nieuwe mee |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heel goed!
Nu iets ruimere broeken gaan dragen? |
|
|||
|
|||
Haha nou dat valt allemaal reuze mee hoor!
Heb 'gewone' heren broeken, geen skinny jeans of iets dergelijks! Ga nu dus wel wat beter opletten met fietsen/zitten etc. dat m'n tel iig niet bekneld raakt! |
|
||||
|
||||
Hier is er nog eentje, met beschrijving:
Mijn iPhone 6 Plus is na drie maanden niet meer helemaal recht ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2015 om 17:53 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk. Ik heb mijn iPad in m'n kontzak gehad en die (de iPad) is nu niet eens meer geschikt als snijplank. Absoluut broddelwerk van dat aangevreten fruit...
Ook kan ik mijn 6+ veel minder ver gooien dan mijn 5s; wat nou vooruitgang? |
|
|||
|
|||
Tuurlijk, je hebt helemaal gelijk. NOT. Ik heb een lumia 1520. 6 inch en deze gaat in alle broekzakken. Geen enkel probleem.
Bovenstaande en andere verhalen houden mij tegen om de 6+ te kopen. Ga geen 900 euro betalen met een groot risico dat de tel buigt. Een tel gaat bij per definitie in mijn broekzak. |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2015 om 10:38 ---------- Citaat:
|
|||
|
|||
Daar heb je wel een punt.
|
|
|||
|
|||
Mijn 65" Tv staat ook zo krom als een hoepel; daar noemen ze dat curved.
Apple heeft een mondiaal record kwartaalwinst geboekt mede dankzij die krommende telefoons. Hoeveel voorloopnullen zouden er nodig zijn om het percentage gebogen toestellen uit te drukken? |
|
|||
|
|||
@Scooter: je hebt gelijk, dus zojuist toch maar een gekocht
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je en zal ik zeker doen. Het OIS is niet nieuw voor mij. Heb al een iPhone 4S gehad, toen overgestapt op WP. Mijn vrouw heeft ongeveer alle iphones gehad. Daarnaast fervent gebruiker van de Ipad's.
|
|
||||
|
||||
Hey eavries hier 😄👍 welkom ik ken jou nog van mijn windowsphone tijd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een jaar na dato; dat heet mosterd na het buigen...
|
|
|||
|
|||
Nostalgie, die bendgate
Maat van mij met zijn eerste 6 Plus niks van last... Tot hij na wat fysieke schade (door lomp te zijn) hem een andere kocht, en die boog wél Zal dus gewoon een slechte batch geweest zijn wellicht, hij heeft em opgestuurd voor garantie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer begint de Verkoop iPhone 5 in Nederland? | scoop1 | Koopinformatie Nederland | 2 | 23-09-12 22:01 |
|
|