wachtwoord word systematisch veranderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, om de +/- 6 maanden krijg ik van apple een mail dat mijn apple id wachtwoord veranderd is. dit heb ik zelf niet gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtwoord word systematisch veranderd
hallo,
om de +/- 6 maanden krijg ik van apple een mail dat mijn apple id wachtwoord veranderd is. dit heb ik zelf niet gedaan en volg dan ook de stappen om het ongedaan te maken en een nieuw wachtwoord in te stellen. als ik dat gedaan heb stel ik ook de wachtwoorden van mijn e-mail adressen opnieuw in. je zou denken dat dit dan weer voldoende zou moeten zijn maar +/- 6 maanden later is het weer raak. mijn vriendin heeft hier totaal geen last van en zit al tijden op het zelfde wachtwoord en krijgt ook nooit van deze berichten. ben er nu wel een beetje klaar mee. de wachtwoorden die ik invoer zijn ook niet de makkelijkste en krijg altijd een volledig groen balkje als ik een nieuw wachtwoord invoer. heeft iemand hier een oplossing voor? Super bedankt alvast! Ietse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zeker weten.
krijg namelijk ook een bericht op mijn iPad dat het wachtwoord niet meer klopt en ik dus het wachtwoord moet invoeren. voer ik het (voor mij) huidige wachtwoord in klopt deze niet. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien is dit wat er bij jouw gebeurt, laatste posting.
https://discussions.apple.com/thread/6000378?tstart=0
|
|||
|
|||
Dat klopt niet helemaal (denk ik). Ik heb hier nog @mac.com en @me.com Apple ID's en die paswoorden zijn in al die jaren nog nooit vervallen. Het @mac.com Apple ID is al in gebruik sinds begin 2008 zonder dat het paswoord ooit vervallen is.
|
|
||||
|
||||
Het was een optie die je niet noodzakelijk aan hoefde te zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kom meerdere gevallen op internet tegen met hetzelfde probleem. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar om TS te helpen, het lijkt erop dat alleen apple support kan helpen, maar dan moet je wel een support medewerker treffen die al wat langer meedraait aangezien dit een functie was die volgens mij al in 2010 verdwenen is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
account veranderd | joyce1961 | iPhone algemeen | 5 | 18-03-12 01:19 |
Lettertype is veranderd | dasma | iPhone algemeen | 10 | 05-01-09 10:44 |
|
|