Alternatief voor gmail en apple mail dat pusht? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bing69 Waarom simpel de outlook app installeren? De Outlook app is een mail client en geen mail server die mail pushed....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk vraag was ook dat Gmail niet meer pushed en dat kun je dus zo oplossen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik het al tijden met zo'n 8 accounts waaronder exchange, gmail, icloud en outlook zelf. Mooie is ook dat er direct een agenda in zit. En sinds kort naast mijn 6S een (zakelijk, kan er ook niets aan doen) S6 erbij. Op beide werkt outlook dan hetzelfde... En nee ik heb geen aandelen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook. Ik gebruik sinds januari 2000 Apple Mail (iTools -> mac.com -> MobileMe -> iCloud) zonder de minste problemen. "Chacun son choix" zei Frederik de Grote. PS: Heb ook geen aandelen bij Apple. Gebruik alleen Apple computers sinds 1980, meer niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
gmail, mail.com, push, zoho.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor Mail??? | Luistervinkje | iPhone Apps | 0 | 17-11-13 23:11 |
Mail-/Gmail-app pusht geen filters meer | JoRDozZzz | iPhone algemeen | 3 | 27-12-12 00:47 |
Alternatief voor mail app | Raymond1975 | iPhone Apps | 2 | 26-05-11 17:39 |
Gmail pusht niet | Maradona10 | iPhone algemeen | 30 | 26-03-10 10:45 |
|
|