iPhone valt uit naar stroom onderbreking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeien avond, Ik heb een iPhone 5 hier liggen . En als ik hem onder stroom leg dan gaat de iPhone aan tot het Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone valt uit naar stroom onderbreking
Goeien avond,
Ik heb een iPhone 5 hier liggen . En als ik hem onder stroom leg dan gaat de iPhone aan tot het Apple logo , En val die weer uit en dat doet hij steets opnieuw. Toen heb ik hem dfu moden proberen te zetten, Maar dan kom ik op iTunes en die geeft aan fout (21-) dus kom niet echt verder Dus ik dacht meschien de batterij stuk maar hoor graag meer informatie van de exp hier Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja je batterij moet vervangen worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt uit uit het niets! | milanooo | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-09-12 22:56 |
Internetverbinding valt uit bij surfen naar desktopversie van site | MobileBelg | iPhone algemeen | 4 | 12-12-11 22:19 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
Windows: iPhone valt uit na update naar iOS 4.0 | jurgenb | iTunes | 13 | 04-08-10 19:44 |
stroom uit tijdens upgrade, nu dood :-( | PeterDorr | Archief | 1 | 29-10-08 20:31 |
|
|