//

Internetverbinding valt uit bij surfen naar desktopversie van site

Internetverbinding valt uit bij surfen naar desktopversie van site discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik stel vast dat als ik met men iphone 4S via wifi surf naar de desktopversie van sommige site's men internetmodem de verbinding dan telkens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-11, 07:37
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard Internetverbinding valt uit bij surfen naar desktopversie van site

Ik stel vast dat als ik met men iphone 4S via Wi-Fi surf naar de desktopversie van sommige site's men internetmodem de verbinding dan telkens verbreekt, bij de mobiele versie niet.

Men eerste iphone is het die ik nu heb sinds 1 week maar met men iPad 2 die ik sinds deze zomer heb valt dit tot op heden niet voor.
Wat kan de oorzaak of reden hiervan zijn, of is dit normaal dat een iPhone desktop-versie's van website's niet aankan of weigert?

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 10-11-11 om 08:19.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-11, 08:13
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Dit is uiteraard niet normaal. Misschien kun je eens proberen om naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in- herstel netwerkinstellingen. te gaan. misschien dat er iets niet goed is gegaan met instellen op de Iphone.
  #3  
Oud 10-11-11, 08:33
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Heb netwerkinstellingen opnieuw ingesteld maar het is daarmee helaas niet opgelost.
  #4  
Oud 18-11-11, 13:27
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Sinds de laatste ios update is dit probleem blijkbaar opgelost en onderbreekt men Wi-Fi-modem de internetverbinding niet meer bij het surfen met men iphone 4s naar desktop-site's.
  #5  
Oud 12-12-11, 22:19
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Blijkbaar is het probleem niet opgelost, telkens ik surf met men iphone via Wi-Fi valt men modem geregeld helemaal uit.

Het gebeurd telkens als ik met men iphone 4s surf via
Wi-Fi, met men laptop of ipad via dezelfde modem gebeurd dat niet.

Toch raar hé, ofwel ligt het dus aan de iphone of aan de modem die de iphone blijkbaar als iets onveilig beschouwd.

Althans daar lijkt het toch op, weet iemand wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn ?
Voor alle duidelijkheid, het gebeurt ook als ik
naar mobiele aangepaste site's surf of applicatie's open.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit boenils iPhone algemeen 0 27-10-11 21:09
Geen internetverbinding na terugkomst uit buitenland Palme iPhone algemeen 0 02-05-11 20:03
Toggelen 3G aan/uit internetverbinding foetsie ikieter iPhone algemeen 1 07-12-10 00:03
Windows: iPhone valt uit na update naar iOS 4.0 jurgenb iTunes 13 04-08-10 19:44
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.