Geen internetverbinding na terugkomst uit buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben doordeweeks elke dag in Duitsland voor school. Mijn Iphone werkt gewoon en schakelt automatisch dataroaming uit in het buitenland. Wanneer ik weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internetverbinding na terugkomst uit buitenland
Hallo,
Ik ben doordeweeks elke dag in Duitsland voor school. Mijn Iphone werkt gewoon en schakelt automatisch dataroaming uit in het buitenland. Wanneer ik weer terug in Nederland kom en Nederlands netwerk krijg gebeurt het geregeld (niet altijd!) dat ik wel mobiel netwerk heb maar geen internetverbinding. Wanneer ik dan de iPhone opnieuw opstart maakt de telefoon wel weer automatisch verbinding met het internetnetwerk. Mijn provider is T-mobile. Het is niet zo dat ik mij buiten een gebied van 3g bevind. Weet iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding na terugkomst buitenland | ricomaradona | iPhone algemeen | 25 | 29-06-15 23:06 |
Geen internetverbinding! | maveric | iPhone algemeen | 123 | 01-03-11 19:54 |
Toggelen 3G aan/uit internetverbinding foetsie | ikieter | iPhone algemeen | 1 | 07-12-10 00:03 |
Geen internetverbinding | mikkedw | iPad algemeen | 4 | 27-09-10 22:27 |
geen internetverbinding | amaryllida | Archief | 5 | 03-12-09 12:08 |
|
|